Pori Offshore Constructions Oy:n nimi vaihtuu Enersense Offshore Oy:ksi

Lehdistötiedote 1.12.2021 klo 11:00

Pori Offshore Constructions Oy:n koko osakekannan 4.10. ostanut Enersense yhdenmukaistaa osana integraatiota ja brändiuudistusta omistamiensa yhtiöiden juridiset nimet 1.12. alkaen Suomessa.

Muutoksessa Pori Offshore Constructions Oy:n nimi muuttuu Enersense Offshore Oy:ksi.

”Uskomme, että Mäntyluodon telakalla on hyvät mahdollisuudet kehittyä ja nousta merkittävään asemaan merituulivoimaan ja teollisuuden kokonaistoimituksiin liittyvissä hankkeissa niin kotimaassa kuin ulkomaillakin osana yhteistä Enersense-brändiämme”, toteaa Enersensen toimitusjohtaja Jussi Holopainen.

Samassa yhteydessä myös Enersense-konsernin vanhat Empower-alkuiset yhtiönimet korvataan Enersense-nimellä. Nimien muuttuminen ei vaikuta yhtiöiden y-tunnuksiin, vaan ne pysyvät ennallaan.

Lisätietoa:

Enersense International Oyj on päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja, joka on vahvasti mukana tukemassa vallitsevaa energiamurrosta ja mahdollistamassa päästötöntä yhteiskuntaa. Enersense-konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli noin 144 miljoonaa euroa. Vuonna 2020 yhdistyneen Enersense-Empower-konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2020 oli noin 241 miljoonaa euroa. Yhtiö työllistää yhteensä noin 2 000 henkilöä, ja se toimii Suomessa ja kansainvälisesti noin 40 maassa. Enersensen osake noteerataan Nasdaq Helsingissä (ESENSE). Yhtiön verkkosivut sijoittajille löytyvät osoitteesta www.enersense.com/sijoittajalle.