Sisäpiiritieto: Enersensen toimitusjohtaja jättää tehtävänsä

Sisäpiiritieto 3.5.2024 klo 9.45

Enersense International Oyj ja yhtiön toimitusjohtaja Jussi Holopainen ovat sopineet, että Holopainen jättää tehtävänsä 3.5.2024.

”Jussi Holopainen on ollut Enersensen palveluksessa lähes yhtiön alkutaipaleesta lähtien, joista viimeiset 11 vuotta yhtiön toimitusjohtajana. Holopaisen aikana yhtiö on kehittynyt voimakkaasti, se on listattu Helsingin pörssiin ja yhtiön kasvu on ollut kovaa. Haluan koko yhtiön puolesta lausua Jussille suuret kiitokset tehdystä työstä ja toivottaa kaikkea hyvää jatkoon”, toteaa Enersensen hallituksen puheenjohtaja Jaakko Eskola.

Enersensen väliaikaisena toimitusjohtajana toimii Power- ja Connectivity-liiketoiminta-alueiden liiketoimintajohtaja Juha Silvola.

Yhtiö aloittaa uuden toimitusjohtajan rekrytointiprosessin välittömästi.

ENERSENSE INTERNATIONAL OYJ
Tommi Manninen
viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja

Jaakko Eskola, hallituksen puheenjohtaja

Yhteydenotot:

Jakelu:
www.enersense.fi

Enersense lyhyesti:
Enersense International Oyj on päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja, joka on vahvasti mukana tukemassa vallitsevaa energiamurrosta ja mahdollistamassa päästötöntä yhteiskuntaa. Enersense-konsernin liikevaihto vuonna 2023 oli 363 miljoonaa euroa. Yhtiö työllistää yhteensä noin 2 000 henkilöä, ja se toimii Suomessa ja kansainvälisesti. Enersensen osake noteerataan Nasdaq Helsingissä (ESENSE). Yhtiön verkkosivut sijoittajille löytyvät osoitteesta www.enersense.fi/sijoittajalle.