Uusi analyytikko seuraamaan Enersenseä

Lehdistötiedote 17.3.2021 klo 10.00

Enersense International Oyj:tä alkaa seurata uusi analyytikko. Evli Researchin analyytikko Teemu Reiman seuraa jatkossa yhtiötä. Evli Researchin analyysit löytyvät osoitteesta www.evliresearch.com.

Aiemmin Enersenseä on seurannut Inderesin analyytikko Petri Gostowski. Hän jatkaa myös edelleen yhtiön seurantaa.

”On tärkeää, että sijoittajat ja sijoittajiksi aikovat saavat relevanttia tietoa osakeanalyysin kautta. Puolueettomalla ja useammasta lähteestä tulevalla analyysilla on merkitystä ja haluamme edistää tätä dialogia ja läpinäkyvyyttä parhaamme mukaan”, toteaa Enersensen toimitusjohtaja Jussi Holopainen.

Jussi Holopainen, CEO, Enersense International Oyj

Enersense International Oyj on päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja, joka on vahvasti mukana tukemassa vallitsevaa energiamurrosta ja mahdollistamassa päästötöntä yhteiskuntaa. Enersense-konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli noin 144 miljoonaa euroa. Vuonna 2020 yhdistyneen Enersense-Empower-konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2019 oli noin 242 miljoonaa euroa. Yhtiö työllistää yhteensä noin 2400 henkilöä, ja se toimii Suomessa ja kansainvälisesti noin 40 maassa. Yhtiön sijoittajille suunnatut verkkosivut löytyvät osoitteesta https://enersense.com/fi/sijoittajalle/