Enfo Oyj:n vuosikertomus 2020 on julkaistu

Enfo Oyj on tänään julkaissut vuoden 2020 vuosikertomuksen.

Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä. Vuosikertomus sisältää myös vuosikatsauksen ja osana sitä vastuullisuusraportin. Enfo julkaisee tänä vuonna ensimmäistä kertaa selvityksen muista kuin taloudellisista tiedoista osana hallituksen toimintakertomusta.

Vuosikertomus on julkaistu pdf-muotoisena suomen- ja englanninkielisenä Enfon verkkosivustolla https://www.enfo.fi/raportit-ja-materiaalit

Mikko Valorinta, toimitusjohtaja 1.3.2021 lähtien, 040 099 7257
Mari Orttenvuori, CFO, 046 876 5233

Datavetoista liiketoimintamuutosta

Enfo on pohjoismainen IT-palvelutalo, joka mahdollistaa asiakkaidensa datavetoisen liiketoimintamuutoksen. Hallitsemme niin hybridialustat, informaatiohallinnan kuin sovellukset sekä niiden monitahoiset kokonaisuudet, ja tuomme yhteen relevanttia dataa älykkäämmän liiketoiminnan puolesta. Kehitämme ja ylläpidämme digitaalisia ratkaisuja, ja tuemme asiakkaitamme kokonaisuuksien hallinnassa. Meidän 900 asiantuntijaamme työskentelevät älykkäämmän maailman puolesta, jossa teknologia voimaannuttaa niin yksilöitä, yrityksiä kuin yhteiskuntaakin.