Enfo Oyj:n vuosikertomus 2021 on julkaistu

Enfo Oyj on tänään julkaissut vuoden 2021 vuosikertomuksen.

Enfo osoitti vuonna 2021 vakaata suorituskykyä, jota vahvisti uusi Kiinni kasvussa -strategia vuosille 2022-2024. Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä. Vuosikertomus sisältää myös vuosikatsauksen ja osana sitä vastuullisuusraportin, joka sisältää myös selvityksen muista kuin taloudellisista tiedoista osana hallituksen toimintakertomusta.

Vuosikertomus on julkaistu pdf-muotoisena suomen- ja englanninkielisenä Enfon verkkosivustolla www.enfo.fi/raportit-ja-materiaalit ja www.enfogroup.com/reports-and-presentations.

Mikko Valorinta, toimitusjohtaja

Datavetoista liiketoimintaa

Tulokset, joihin tähtäät. Ihmiset, joiden kanssa haluat työskennellä.
Enfo on pohjoismainen IT-palveluyritys, jossa yli 800 digiasiantuntijaa työskentelee digitaalisen luottamuksen, datan ja analytiikan, sovellusten, integraatioiden, pilvipalveluiden ja jatkuvien palveluiden parissa. Panostamme yhteistyöhön ja toimimme kestävällä tavalla kaikessa, mitä teemme. Työskentelemme yhdessä asiakkaidemme kanssa vastuullisemman ja älykkäämmän maailman puolesta, jossa teknologia voimaannuttaa niin yksilöitä, yrityksiä kuin yhteiskuntiakin.
www.enfo.fi