Engel ja Itecon tehostavat turvapalveluja

ENGEL JA ITECON SOLMIVAT YHTEISTYÖSOPIMUKSEN ·Engel ja Itecon varmistavat ja kehittävät kiinteistön omistajan ja loppukäyttäjän päivittäistä toimintaa Engel Security Oy ja Itecon Security Oy ovat solmineet markkinoinnillisen yhteistyösopimuksen, jonka tavoitteena on laajentaa turvaan ja yritysturvallisuuteen liittyvien palvelujen tarjontaa asiakkaille. Engel Securityn osaamisalueena ovat turva-, vartiointi- ja turvatekniikka-alan kokonaispalvelut. Itecon Security puolestaan vastaa yli 16 vuoden turva-alan kokemuksella Engelin nykyisten ja tulevien asiakkaiden turvakartoituksista - henkilö- ja toimitilaturvallisuus - sekä turvallisuussuunnitelmien konsultoinneista. - Tekemällä sopimuksen yrityksen kanssa, jolle konsultointi on ydinliiketoimintaa, varmistamme parhaan palvelun asiakkaille ja erinomaiset kehittymismahdollisuudet Iteconin henkilöstölle, Engel Securityn aluejohtaja Petri Peltomaa toteaa. - Yhteistyö tuo lisäarvoa Engelin asiakkuuksien hallintaan, Markku Pelkonen Iteconista sanoo. Engel Securityn toimitusjohtaja Asko Snäkin painottaa sopimuksen antamaa lisäarvoa myös Engelin muille toimialoille, ei pelkästään turvapalveluille. Taustatiedot Engel Security kuuluu Engel-Yhtymään, asiantuntijayritykseen, joka tarjoaa kiinteistön koko elinkaaren kattavia palveluja kiinteistöjen omistajille ja käyttäjille. Engelin palvelut ulottuvat myös ihmisen eri elämäntilanteisiin ja -vaiheisiin suunnattuihin hoivapalveluihin. Kiinteistö- ja rakennuttamispalvelujen sekä siivous-, turva- ja hoivapalvelujen välisellä tiiviillä yhteistyöllä yhtymä voi tarjota asiakkaan kumppanina monipuolisia palvelukokonaisuuksia. Kiinteistöjen elinkaariajattelun hyödyntämisessä Engel on Suomessa alansa markkinajohtaja. Se on myös kaikilla toimialoillaan markkinajohtaja tai yksi suurimmista toimijoista. Engelin liikevaihto vuonna 2002 oli noin 182 miljoonaa euroa. Yhtymän palveluksessa oli vuoden lopussa 6 752 henkilöä 230 paikkakunnalla. Itecon Security on valtakunnallinen, itsenäinen konsultointiin erikoistunut yritys, joka tarjoaa kiinteistöjen omistajalle ja loppukäyttäjälle reaaliaikaista tiedon jakelu ja ylläpitoa sekä turvallisuusjohtajapalvelua. Itecon Security kuuluu uusimpana yrityksenä Itecon Group -ryhmään, joka syntyi vuonna 2001, kun Itecon Solutions Oy, tietotekniikan ja taloushallinnon konsultointiyritys ja ohjelmistoalan yritys Softsizing Oy, yhdistivät osaamisensa ja tieto-taitonsa. Itecon Solutions keskittyy tuotekehitykseen, tietotekniikan ja -hallinnon konsultointiin, sekä markkinointiin, Softsizing tuotekehitykseen, ohjelmistotuotantoon ja koulutukseen. Itecon Security ottaa käyttöönsä toimialaansa liittyvän täydellisen sähköisen liiketoimintamallin. Lisätietoja: · toimitusjohtaja Asko Snäkin, Engel Security Oy, 020 424 4060 tai asko.snakin@engel.fi · aluejohtaja Petri Peltomaa, Engel Security Oy, 020 424 2844 tai petri.peltomaa@engel.f www.engel.fi · toimitusjohtaja Kimmo Laakso, Itecon Group, 040 708 7987 tai kimmo.laakso@itecon.fi · toimitusjohtaja, Markku Pelkonen, Itecon Security Oy, 040 5875 930 tai markku.pelkonen@itecon.fi www.itecon.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/17/20030217BIT00220/wkr0001.DOC http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/17/20030217BIT00220/wkr0002.pdf