ENGEL JATKAA SINIVALKOISILLA SIIVILLÄ

Engel-Yhtymä Oy Lehdistötiedote Julkaisuvapaa 30.9.2003 ENGEL JATKAA SINIVALKOISILLA SIIVILLÄ * Engel ja Finnair allekirjoittivat merkittävän jatkosopimuksen lentokoneiden siivouksesta * Sopimukseen lisättiin myös Finnairin potkurikalusto Engel ja Finnair ovat allekirjoittaneet jatkosopimuksen lentokoneiden siivouksesta. - Tämä oli ihana työvoitto, josta kiitos kuuluu kaikille tarjousprosessin eri vaiheissa mukana olleille kymmenille engeliläisille, aluejohtaja Leena Kreus iloitsee. - Suurin merkitys sopimuksen syntymisessä on kuitenkin onnistuneella palvelutuotannollamme, joka on osoittanut joustavan mukautumiskykynsä asiakkaan muuttuvissa tilanteissa. Tästä olemme asiakkaaltakin saaneet kiitosta ja se on omiaan lisäämään riemua meille uskotusta jatkohaasteesta. Sopimukseen liitettiin myös potkurikaluston siivous Sopimukseen lisättiin uutena palvelukohteena myös Finnairin potkurikaluston siivouspalvelut. - Nyt on hienot lähtökohdat jatkaa toimintamme kehittämistä lentokonesiivouksessa. Laajempi palvelukokonaisuus ja uusittu sopimus vahvistavat tukevaa pohjaa yhteistyön kehittämiselle, Kreus toteaa. Hinta- ja laatusuhteet kohdallaan - Miksi valitsimme Engelin? Siihen on hyvin yksiselitteinen vastaus. Engel on toiminut laadukkaasti ja hyvin yhteistyöhakuisesti. Engelin antama tarjous jatkoyhteistyöstä ja se peilattuna menneeseen on ja oli käsityksemme mukaisesti hinta- ja laatusuhteeltaan kohdallaan. Myös jatkuvuuden merkitystä yhteistyössä ei voi ohittaa, Finnair Oyj:n sopimuspäällikkö Hannu Toivanen kertoo. Taustatiedot Engel-Yhtymä on asiantuntijayritys, joka tarjoaa kiinteistön koko elinkaaren kattavia palveluja kiinteistöjen omistajille ja käyttäjille. Engelin palvelut ulottuvat myös ihmisen eri elämäntilanteisiin ja - vaiheisiin suunnattuihin hoivapalveluihin. Kiinteistö- ja rakennuttamispalvelujen sekä siivous-, hotelli-, turva- ja hoivapalvelujen välisellä tiiviillä yhteistyöllä yhtymä voi tarjota asiakkaan kumppanina monipuolisia palvelukokonaisuuksia. Kiinteistöjen elinkaariajattelun hyödyntämisessä Engel on Suomessa alansa markkinajohtaja. Se on myös kaikilla toimialoillaan markkinajohtaja tai yksi suurimmista toimijoista. Engelin liikevaihto vuonna 2002 oli noin 182 miljoonaa euroa ja henkilökuntaa on noin 7.000. Lisätietoja aluejohtaja Leena Kreus, p. 020 424 4200 tai 040 578 4019, e-mail: leena.kreus@engel.fi varatoimitusjohtaja Tuija Lehtonen, p. 020 424 2114 tai 040 503 5110, e-mail: tuija.lehtonen@engel.fi palvelupäällikkö Raimo Pietilä, p. 040 769 5647, e-mail: raimo.pietila@engel.fi sopimuspäällikkö Hannu Toivanen, p. (09) 818 6639, e-mail: hannu.toivanen@finnair.fi www.engel.fi www.finnair.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/30/20030930BIT00070/wkr0001.DOC http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/30/20030930BIT00070/wkr0002.pdf