Engel yhteistyössä JCDecaux Finland Oy:n ulkomainosten ilkivaltailmoituksissa

JCDECAUX'N TOIMITILOIHIN ENGELIN SIIVOUS JA KIINTEISTÖNHOITO * Engel kantaa vastuuta asiakkaan omaisuudesta: lisäarvoa ulkomainosten ilkivaltailmoituksesta Ulkomainosyritys JCDecaux Finland Oy valitsi Engelin hoitamaan Helsingin Herttoniemessä sijaitsevien toimitilojensa siivouksen sekä kiinteistönhoidon. - Aloitimme molemmat palvelumme kohteessa elokuussa, palvelusuunnittelija Tapio Jormanainen Engelistä kertoo. Lisäarvoa rakentavasta yhteistoiminnasta - Kannamme vastuuta asiakkaamme omaisuudesta, niinpä olemmekin tiedottaneet kautta Engelin asiakkaamme maksuttomasta ilkivaltanumerosta, Jormanainen jatkaa. - Mikäli liikkuessamme autoillen, kävellen tai muuten huomaamme asiakkaamme pysäkki-, lasi- tai bussimainoksia töherrettynä, revittynä, rikottuna tai muuten tuhottuna, teemme asiakkaalle palveluksen ja soitamme kyseiseen ilkivaltanumeroon ja kerromme havainnoistamme. Myös tällaista rakentavaa yhteistoimintaa voimme tehdä asiakkaamme kanssa. Se on meille pieni vaiva, mutta asiakkaalle siitä on iso hyöty ja samalla viestitämme vastuuntuntoisen engeliläisen toiminnasta. Luulenpa, että vinkkimme perusteella hyvin monella - toivottavasti jokaisella - engeliläisellä on tallennettuna kännykkäänsä tämä maksuton ilkivaltanumero 0800 151 545. Taustatiedot Engel-Yhtymä on asiantuntijayritys, joka tarjoaa kiinteistön koko elinkaaren kattavia palveluja kiinteistöjen omistajille ja käyttäjille. Engelin palvelut ulottuvat myös ihmisen eri elämäntilanteisiin ja - vaiheisiin suunnattuihin hoivapalveluihin. Kiinteistö- ja rakennuttamispalvelujen sekä siivous-, hotelli-, turva- ja hoivapalvelujen välisellä tiiviillä yhteistyöllä yhtymä voi tarjota asiakkaan kumppanina monipuolisia palvelukokonaisuuksia. Kiinteistöjen elinkaariajattelun hyödyntämisessä Engel on Suomessa alansa markkinajohtaja. Se on myös kaikilla toimialoillaan markkinajohtaja tai yksi suurimmista toimijoista. Engelin liikevaihto vuonna 2002 oli noin 182 miljoonaa euroa ja henkilökuntaa on noin 7.000. Lisätietoja * yksikön päällikkö Jyri Seppänen, Engel, p. 020 424 5027 tai 0400 672 589, e-mail: jyri.seppanen@engel.fi * siivouksen palvelupäällikkö Aulikki Vasko, Engel, p. 020 424 4230 tai 0400 609 411, e-mail: aulikki.vasko@engel.fi * aluejohtaja Mauri Suuperko, Engel, p. 020 424 5110 tai 0400 508 237, e-mail: mauri.suuperko@engel.fi * palvelusuunnittelija Tapio Jormanainen, Engel, p. 020 424 2882 tai 040 836 5243, e-mail: tapio.jormanainen@engel.fi * tuotantojohtaja Matti Viitala, JCDecaux Finland, p. (09) 7590 9236 tai 0400 421 699. www.engel.fi www.jcdecaux.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/06/20031006BIT00110/wkr0001.DOC http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/06/20031006BIT00110/wkr0002.pdf