Iisalmen kouluihin Engelin siivouspalvelu

Engel-Yhtymä Oy Lehdistötiedote Julkaisuvapaa 2.10.2003 IISALMEN KOULUIHIN ENGELIN SIIVOUSPALVELU - Engelille kolmesta koulusta kolmivuotissopimus - Päätöksessään asiakas painotti hinnan lisäksi luottamuksen tunnetta sekä Engelin toimintavarmuutta ja ammattitaitoa Iisalmen kaupunki kilpailutti alkukesästä kolmen koulun siivouksen. Kaupunki valitsi yhteistyökumppanikseen Engelin ja koulujen siivouksesta allekirjoitettiin kolmivuotinen sopimus. - Onnistumisen iloamme lisää vielä se, ettemme suinkaan olleet halvin tarjoaja, vaan viimemetreillä ratkaiseviksi tekijöiksi nousivat asiakkaan luottamus toimintavarmuuteemme sekä henkilöstömme ammattitaitoon, myyntipäällikkö Anne Putkinen Engelistä kertoo. Engelin siivoustiimi on luonut puhdasta opintaivalta Juhani Ahon, Kilpijärven ja Kauppis-Heikin koulujen käytäville 11.8. alkaen. - Sopimuksen perustana oleva siivoustyön mitoitus on hyvin mielenkiintoinen. Sen toimivuutta tarkkaillaan sopimusaikana erityisen huolellisesti, ruokahuolto- ja siivouspäällikkö Pirjo Rytkönen Iisalmen kaupungilta toteaa. - Tavoitteenamme on kasvattaa markkinaosuuttamme Iisalmen alueella. Tällä hetkellä on vireillä useita mielenkiintoisia ja merkittäviä sopimusneuvotteluja, Anne Putkinen kertoo. Taustatiedot Engel-Yhtymä on asiantuntijayritys, joka tarjoaa kiinteistön koko elinkaaren kattavia palveluja kiinteistöjen omistajille ja käyttäjille. Engelin palvelut ulottuvat myös ihmisen eri elämäntilanteisiin ja - vaiheisiin suunnattuihin hoivapalveluihin. Kiinteistö- ja rakennuttamispalvelujen sekä siivous-, hotelli-, turva- ja hoivapalvelujen välisellä tiiviillä yhteistyöllä yhtymä voi tarjota asiakkaan kumppanina monipuolisia palvelukokonaisuuksia. Kiinteistöjen elinkaariajattelun hyödyntämisessä Engel on Suomessa alansa markkinajohtaja. Se on myös kaikilla toimialoillaan markkinajohtaja tai yksi suurimmista toimijoista. Engelin liikevaihto vuonna 2002 oli noin 182 miljoonaa euroa ja henkilökuntaa on noin 7.000. Lisätietoja Myyntipäällikkö Anne Putkinen, p. 020 424 3056 tai 040 514 9245, e-mail: anne.putkinen@engel.fi Palvelupäällikkö Kaarina Oksanen, p. 020 424 2605 tai 0400 676 843, e-mail: kaarina.oksanen@engel.fi Aluejohtaja Pirjo Valsti, P. 020 424 2450 tai 0400 558 773, e-mail: pirjo.valsti@engel.fi Ruokahuolto- ja siivouspäällikkö Pirjo Rytkönen, p. 017- 272 3364 tai 040-588 9048, e-mail: pirjo.rytkonen@iisalmi.fi www.engel.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/02/20031002BIT00700/wkr0001.DOC http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/02/20031002BIT00700/wkr0002.pdf