Lehdistötiedote: Engel kumppaniksi yleisurheilun MM-kisoihin 2005

ENGEL ALLEKIRJOITTI HELSINKI 2005 -SOPIMUKSEN * Engel on Yleisurheilun MM-kilpailut 2005 -kisaorganisaation virallinen kotimainen palveluyhteistyöyritys Engel-Yhtymä ja Yleisurheilun MM-kilpailut 2005 -kisaorganisaatio allekirjoittivat eilen sopimuksen liittyen 6.-14.8.2005 Helsingissä järjestettäviin Yleisurheilun MM-kilpailuihin. Sopimuksen mukaan Engel on Helsinki 2005 -hankkeen virallinen kotimainen palveluyhteistyöyritys eli Engel vastaa kilpailujen ajan tapahtuman siivous-, jätehuolto-, saniteetti- ja turvallisuustekniikkapalveluista. - Nyt tehty sopimus on meille erittäin merkittävä. Engelillä on laajaa kokemusta tämäntyyppisten kokonaispalvelujen tuottamisesta ja olemme hyvin tyytyväisiä, että voimme tuoda osaamisemme suurimman Suomessa koskaan järjestetyn urheilutapahtuman käyttöön, markkinointijohtaja Markku Örn Engelistä toteaa. Lisätietoja: * markkinointijohtaja Markku Örn, puh. 020 424 2103 tai 0400 513 556, e-mail: markku.orn@engel.fi www.engel.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/07/20040407BIT00400/wkr0001.DOC http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/07/20040407BIT00400/wkr0002.pdf