Lehdistötiedote: Merkittävä konsulttisopimus Engelin huoltokirja-asiantuntijoille

Engel-Yhtymä Oy Lehdistötiedote Julkaisuvapaa 11.9.2003 ENGEL LAATII HUOLTOKIRJAT ROVANIEMEN KOULUTUSKUNTAYHTYMÄLLE - Merkittävä konsulttisopimus Engelin huoltokirja-asiantuntijoille - Sopimukseen piirissä kaikki Rovaniemen koulutuskuntayhtymän kiinteistöt Engelin asiantuntijapalvelut on allekirjoittanut merkittävän konsulttisopimuksen huoltokirja-asiantuntemuksesta. Engel sai ensin tehtäväkseen valita Rovaniemen Koulutuskuntayhtymälle sopivan huoltokirjaohjelman tunnetuimmista markkinoilla olevista ohjelmista. - Ohjelman valinnan jälkeen pääsimme sitten tarjoamaan huoltokirjojen laadintatyön kaikkiin kuntayhtymän kiinteistöihin ja meidät valittiin tehtävään koordinoijaksi ja laatijaksi, projektipäällikkö Esko Pyhtilä kertoo hienosta sopimuksesta. - Engel on saavuttanut asiakkaidensa keskuudessa luottamuksen myös kiinteistöalaan liittyvien asiantuntijapalvelujen toimittajana, mistä tämäkin sopimus omalta osaltaan kertoo, aluejohtaja Samuli Liuska Engelistä toteaa. Rovaniemen Koulutuskuntayhtymän kiinteistöpäällikkö Vesa Jurmulle on tärkeää, että kaiken huoltokirjoihin liittyvän palvelun saa samalta toimittajalta. - Valintaamme vaikutti myös se, että Engel oli tuttu palvelutoimittaja jo muiden palvelujen osalta. Vastaavanlaista yhtä laajaa ja monipuolista huoltokirjakokemusta ei vielä ole tarjolla, Jurmu toteaa. Taustatiedot Engel on panostanut viime vuosina voimakkaasti huoltokirjaosaamiseensa. Ympäri Suomea on koulutettu huoltokirja-asiantuntijoita, jotka tuntevat useamman markkinoilla olevan huoltokirjaohjelman ja pystyvät alueellisesti myös tukemaan kiinteistönhoitajia huoltokirjan käytössä. Engelin huoltokirja-asiantuntijat auttavat huoltokirja- ja ylläpidonhallintajärjestelmien valinnassa, huoltokirjojen koordinoinnissa, laadinnassa, koulutuksessa sekä käytön varmistamisessa. Engel-Yhtymä on asiantuntijayritys, joka tarjoaa kiinteistön koko elinkaaren kattavia palveluja kiinteistöjen omistajille ja käyttäjille. Engelin palvelut ulottuvat myös ihmisen eri elämäntilanteisiin ja - vaiheisiin suunnattuihin hoivapalveluihin. Kiinteistö- ja rakennuttamispalvelujen sekä siivous-, hotelli-, turva- ja hoivapalvelujen välisellä tiiviillä yhteistyöllä yhtymä voi tarjota asiakkaan kumppanina monipuolisia palvelukokonaisuuksia. Kiinteistöjen elinkaariajattelun hyödyntämisessä Engel on Suomessa alansa markkinajohtaja. Se on myös kaikilla toimialoillaan markkinajohtaja tai yksi suurimmista toimijoista. Engelin liikevaihto vuonna 2002 oli noin 182 miljoonaa euroa ja henkilökuntaa on noin 7.000. Lisätietoja aluejohtaja Samuli Liuska, P. 020 424 2720 tai 0400 586 967, e-mail: samuli.liuska@engel.fi projektipäällikkö Esko Pyhtilä, p. 020 424 2705 tai 040 582 3871, e-mail: esko.pyhtila@engel.fi www.engel.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/11/20030911BIT00520/wkr0001.DOC http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/11/20030911BIT00520/wkr0002.pdf