Kotitalousnumerot nyt ensimmäistä kertaa Porin Kaupunki-infossa

Report this content

Kotitalousnumerot nyt ensimmäistä kertaa Porin Kaupunki-infossa Kaupunki-info on Paikallinen Puhelinluettelo, joka sisältää kotitalousnumeroiden myötä kaiken oleellisen paikallistiedon yksissä kansissa. Luettelo on nyt jakelussa Porin seudulla. Kaupunki-infon julkaisee Eniro. Porin Kaupunki-info ilmestyy Porin lisäksi Harjavallan, Kullaan, Luvian, Merikarvian, Nakkilan, Noormarkun, Pomarkun ja Ulvilan alueilla. Kotinumeroiden lisäksi Kaupunki-infossa on kaikille alueen asukkaille tarpeelliset tiedot: yritysten sekä kaupunkien ja kuntien palvelut. Mukana ovat myös kattavat kartat sekä hyödylliset etusetelit. Porin Kaupunki-infoa on painettu noin 66 000 kappaletta. Posti jakaa sen suoraan alueen kaikkiin kotitalouksiin ja yrityksiin 19.11. mennessä. Kaupunki-infon kehittämiseen ovat aina voimakkaasti vaikuttaneet käyttäjien tarpeet. "Juuri käyttäjiltä saamamme palautteen johdosta otimme Kaupunki-infoon mukaan myös kotinumerot.", toteaa tuotepäällikkö Mika Willisi Enirolta. Kaupunki-infon julkaisee Eniro yhteistyössä kaupunkien ja kuntien tiedotuksen ja elinkeinotoimen sekä yrittäjäjärjestön kanssa. Tänä vuonna julkaistaan kaikkiaan 30 Kaupunki-infoa, jotka jaetaan 180 paikkakunnalle. Kokonaisuudessaan hakemistoa painetaan yli 2 miljoonaa kappaletta ja se tavoittaa noin neljä miljoonaa suomalaista. Lisätietoja: Eniro Finland, tuotepäällikkö Mika Willisi, puh. 050 389 8660, mika.willisi@eniro.fi. www.eniro.com/fi Kuvapankkimme osoitteessa: http://www.eniro.com/templates/LMPage.aspx?id=3723 Eniro on Pohjoismaiden johtava hakemistomediayritys. Eniron tuotteet yhdistävät tehokkaasti ostajat ja myyjät. Ne tarjoavat mainoskanavan, joka saattaa samalla myös käyttäjät lähemmäksi ostotapahtumaa. Eniron hakupalvelut tarjoavat yksityiskohtaista, laadukasta ja paikallista tietoa, mikä helpottaa ihmisten, yritysten ja erilaisten tuotteiden löytämistä. Käyttäjien suosimia, aina saatavilla olevia tietokanavia ovat luettelot, numeropalvelut, Internet- ja mobiilipalvelut. Enirolla on noin 4 600 työntekijää. Vuonna 2003 Eniron liikevaihto oli 4 808 miljoonaa Ruotsin kruunua*. Eniro on listautunut Tukholman pörssiin. *1.1.2004 voimaan tulleiden uusien säännösten mukainen ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/11/03/20041103BIT20050/wkr0001.pdf