Paikallinen Puhelinluettelo jakoon Kirkkonummi - Inkoo - Siuntio -alueella

Report this content

TIEDOTE 22.10.2004 Paikallinen Puhelinluettelo jakoon Kirkkonummi - Inkoo - Siuntio - alueella Kirkkonummi - Inkoo - Siuntio -alueen Paikallinen Puhelinluettelo, Kaupunki-info, on valmistunut. Luettelo sisältää kaiken oleellisen paikallistiedon yksissä kansissa. Kaupunki-infon julkaisee Eniro. Kaupunki-infossa on kattavasti kaikki alueen asukkaille tarpeelliset tiedot: alueen kotitalouksien puhelinnumerot, yritysten sekä kaupunkien ja kuntien palvelut. Mukana ovat myös kattavat Eniron kartat sekä hyödylliset etusetelit. Alueen Kaupunki-infosta jaetaan yli 24 000 kappaleen painos. Kaupunki- info jaetaan postitse alueen kaikkiin kotitalouksiin ja yrityksiin 8. marraskuuta mennessä. Kaupunki-infon julkaisee Eniro yhteistyössä kaupunkien ja kuntien tiedotuksen ja elinkeinotoimen sekä yrittäjäjärjestön kanssa. Tänä vuonna julkaistaan kaikkiaan 30 Kaupunki-infoa, jotka jaetaan 177 paikkakunnalle. Kokonaisuudessaan hakemistoa painetaan yli 2 miljoonaa kappaletta, ja se tavoittaa noin neljä miljoonaa suomalaista. Lähde: Eniro Finland, tuotepäällikkö Mika Willisi. Lisätietoja: mika.willisi@eniro.fi , puh. 050 389 8660. www.eniro.com/fi Eniro on Pohjoismaiden mediamarkkinoiden johtava hakupalveluyritys. Eniro tarjoaa mainostajille parhaat kanavat ostajien ja myyjien tarpeeseen löytää toisensa sekä saattaa samalla myös käyttäjät lähemmäksi ostotapahtumaa. Yksityiskohtainen, paikallinen ja korkealaatuinen tieto sekä aina saatavilla olevat käyttäjien suosimat hakupalvelut helpottavat ihmisten, yritysten ja erilaisten tuotteiden löytämistä. Tietokanavia ovat luettelot, numeropalvelut, internet- ja mobiilipalvelut. Eniro toimii Pohjois-Euroopassa ja työllistää n. 4 600 ihmistä. Vuonna 2003 Eniron liikevaihto oli 4 808 miljoonaa Ruotsin kruunua*.Eniro on listautunut Tukholman pörssiin. * 1.1.2004 voimaan tulleiden uusien säännösten mukainen ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/22/20041022BIT00010/wkr0001.pdf