Uusi Yritystele auttaa löytämään kannattavia asiakkaita ja kumppaneita

Report this content

Uusi Yritystele 2005 on ilmestynyt. Yritystele on Suomen tunnetuin ja käytetyin valtakunnallinen b to b -yrityshakemisto. Se auttaa yrityksiä löytämään yhteistyökumppaneita ja asiakkaita, lisäksi uudistuneen internetpalvelun avulla käyttäjä saa myös pika-analyysin Suomen 12 000 suurimman yrityksen taloudellisesta tilasta.

Yritystele 2005 ja siihen liittyvä CD-ROM jaetaan osoitteellisena Suomen business to business -yrityksiin ja julkisen hallinnon toimipisteisiin joulukuun puoliväliin mennessä. Hakemiston yhteispainos on 350 000 kappaletta. Päättäjien Mediatutkimuksen mukaan Yritystele on Suomen tunnetuin ja käytetyin valtakunnallinen business-to-business -yrityshakemisto. Luetteloa käyttävistä päättäjistä 92 prosenttia pitää sitä hyödyllisenä työvälineenä. Yritysteleä käytetään erityisesti uusien yhteistyökumppaneiden etsimisessä ja partnereiden hankinnassa. Yritystele.fi -internethakupalvelu täydentää luettelon ja CD-ROMin tarjoamaa tietomäärää. Yritystele.fi -palvelu sisältää Balance Consultingin toimittamat taloustiedot Suomen 12 000 suurimmasta yrityksestä. Palvelu on kaikkien vapaassa käytössä ilman maksua tai rekisteröitymistä. "Yritystelen tuoteperheen avulla yhteistyökumppania etsivä saa kerralla paitsi yritysten perustiedot ja tuote- ja toimialatiedot myös pika-analyysin yritysten taloudellisesta tilasta. Yritystele helpottaa päätöksentekoa kun kartoitetaan potentiaalisia yhteistyökumppaneita ja alihankkijoita”, johtaja Tor-Björn Stenfors sanoo. ”Yhä suurempi osa Yritystelen aktiivisista käyttäjistä ilmoittaa itsekin luettelossa. Tutkimustemme mukaan positiivinen käyttökokemus saa yrityksen samalla laajentamaan omaa näkymistään luettelon ilmoitussivuilla. Käyttäjät ovat konkreettisesti huomanneet, että Yritystele auttaa löytämään hyviä ja kannattavia asiakkaita ja yhteistyökumppaneita.” Yritystele CD-ROM sisältää yli 220 000 suomalaisen yrityksen, toimipaikan ja julkisen sektorin yhteystiedot sekä yli 12 000 business to business -tuote- ja tavaramerkkiä. Oikeaa tuotetta tai palvelua voi hakea lähes 18 000 hakusanalla. CD-ROMissa on lisäksi ilmainen tulostustoiminto, jonka avulla voi tulostaa osoitetarroja esimerkiksi suorapostituksiin. Yritystele CD-ROM jaetaan myös Viron b to b -yrityksiin. *Taloustutkimus Oy, Yritystele 02/2004 Lisätietoja: Eniro Finland, johtaja Tor-Björn Stenfors, puh. 0500-512 209. www.eniro.com/fi Eniro Finland on osa Pohjoismaiden johtavaa mediayhtiötä Eniro-konsernia, joka tarjoaa ostajia ja myyjiä yhdistäviä hakukanavia. Painetut luettelot, CD-ROMit, numeropalvelut sekä Internet- ja mobiilipalvelut auttavat käyttäjiä löytämään helposti etsimänsä ja toimivat siten myös tehokkaina markkinointikanavina mainostajille. Eniro toimii 17 Euroopan maassa ja työllistää n. 4 600 ihmistä. Vuonna 2003 liikevaihto ylsi 4 808 miljoonaan Ruotsin kruunuun *) liikevoiton ollessa 1 292 miljoonaa Ruotsin kruunua *). Eniro on listautunut Tukholman pörssiin. Suomessa Eniro toimii viidellä paikkakunnalla: Espoossa, Turussa, Porissa, Tampereella ja Kangasniemellä työllistäen noin 650 henkilöä. Eniron tuotteita ovat mm. eniro.fi, Helsingin Seudun Puhelinluettelo, Pirkanmaan Puhelinluettelo, 0100100 Numeropalvelu, Kaupunki-info, Yritystele ja Suomi24.fi. Lisätietoja osoitteessa www.eniro.com/fi *) 1.1.2004 voimaan tulleiden uusien säännösten mukainen.