Eniro 0100 100 auttaa nyt myös ulkomaille

Tutusta Eniro 0100 100 Numeropalvelusta saa nyt Suomen ja Ruotsin lisäksi myös 24 muun maan numerotiedot. Palvelu on ollut käytössä maaliskuusta lähtien.

Eniro 0100 100 Numeropalvelu on laajentanut ulkomaannumeroiden palveluaan tuntuvasti. Aikaisemmin Eniro 0100100 tarjosi Suomen lisäksi ainoastaan Ruotsin numero- ja yhteystietoja. Nyt palvelusta saa Ruotsin lisäksi 24 ulkomaan numerotiedot.

”Asiakas saa nyt kotimaan ja ulkomaiden yhteystiedot samasta numerosta”, Eniron numeropalveluiden johtaja Kaj Lindholm painottaa. ”Lisäksi meidän numeropalvelumme tarjoaa kyseistä palvelua ympäri vuorokauden missä päin Suomea tahansa”, hän lisää.

Kysymys on asiakkaiden tarpeisiin vastaamisesta, sillä aikaisemmin Eniro 0100100 -palveluun tuli säännöllisesti kyselyjä, joissa tiedusteltiin ulkomaisia yhteystietoja. Lisäksi yrityksiltä tuli usein pyyntöjä, joissa kysyttiin kokonaistarjousta ulkomaannumeropalvelusta.

”Nämä palvelun tarjoamat 25 maan yhteystiedot kattavat kokemuksemme perusteella suurimman osan suomalaisten tarpeesta”, Lindholm täydentää.

Eniro 0100100 -palvelu on auki ympäri vuorokauden ja ulkomaannumeroiden palvelu maksaa asiakkaalle 0,99 € yhtä yhteystietohakua kohti. Ruotsiin suuntautuvista hauista ei edelleenkään veloiteta lisämaksua.

Suomen ja Ruotsin lisäksi Eniro 0100 100 löytää nyt yhteystiedot seuraavista maista: Andorra, Australia, Itävalta, Belgia, Kanada, Tsekki, Tanska, Ranska, Saksa, Unkari, Irlanti, Italia, Latvia, Luxemburg, Monaco, Alankomaat, Norja, Portugali, Venäjä, Slovakia, Espanja, Ruotsi, Sveitsi, Iso-Britannia ja USA.