Eniro.fi:n Keltaiset Sivut Nokian älypuhelimiin

Eniro.fi:n Keltaisia Sivuja voi nyt käyttää suoraan Nokian älypuhelimista. Nokian esittelemän uuden sovelluksen avulla Eniron hakupalvelua voi käyttää Nokia 6680-, Nokia 6681- ja Nokia 6630 -älypuhelimilla.

Eniron hakupalvelun avulla matkapuhelinkäyttäjät voivat helposti etsiä tarvitsemiaan yhteystietoja. ”Yhteistyö Nokian kanssa auttaa meitä palvelemaan kuluttajia mahdollisimman hyvin. Nyt matkapuhelinkäyttäjät voivat helposti ja nopeasti etsiä tietoja yrityksistä ja palveluista, osoitteista ja puhelinnumeroista. Ennestään palveluita on jo voinut käyttää sms:n ja wapin avulla”, Eniro Finlandin Business Manager Erkko Simsiö sanoo. ”Yhdessä alan johtavien yritysten kanssa esitelty hakusovellus tuo yhden suosituimman internetissä suoritetuista toiminnoista Nokian älypuhelinten käyttäjien käsiin. Helppokäyttöinen sovellus mahdollistaa tehokkaan tiedonhaun nyt suoraan matkapuhelimesta ja tarjoaa myös mahdollisuuden ottaa välittömästi yhteys etsinnän kohteena olleeseen yritykseen tai palveluun”, strategiajohtaja Harry Santamäki Nokian Multimedia-yksiköstä sanoo. Palvelua testataan Suomessa, Ruotsissa ja Britanniassa. Palvelua voi käyttää Nokia 6680-, Nokia 6681- ja Nokia 6630 -puhelimilla.