Eniro ja MSN aloittavat mediayhteistyön

Tiedotusvälineille 19.5.2004 Eniro ja MSN aloittavat mediayhteistyön Eniro ja Microsoftin portaali MSN.fi ovat sopineet mediamyyntiyhteistyön aloittamisesta. Yhdessä Eniron ja MSN:n palveluilla tavoitetaan parhaimmillaan jopa 80 prosenttia suomalaisista internetin käyttäjistä. "Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun kaksi isoa portaalitoimijaa tekee Suomessa vastaavaa yhteistyötä. Palvelujemme avulla mainostaja pystyy tavoittamaan kohderyhmänsä kattavasti ja helposti", MSN Finlandin myynti- ja kehityspäällikkö Mikko Ketola sanoo. "Internet on mainosmediana voimakkaassa kasvussa. Yhteistyön avulla pystymme tarjoamaan uusia ja erilaisia ratkaisuja kampanjoinnille tavanomaisten etusivutuotteiden lisäksi", Eniro Finlandin liiketoiminnan kehityksestä vastaava johtaja Jani Leppänen sanoo. Yhteistyön ansiosta Eniro ja MSN voivat tarjota mainostajalle kohdennettuja ja kattavia kampanjoita Suomen suosituimmilla internetsivuistoilla ja palveluilla kuten MSN.fi, MSN Hotmail, MSN Messenger, Suomi24.fi sekä eniro.fi. Lisätietoja: Mikko Ketola, myynti-ja kehityspäällikkö, MSN. p. 050-3838550, mikkok@microsoft.com Jani Leppänen, johtaja, liiketoiminnan kehitys, Eniro Finland, p. 050 - 389 8656 www.eniro.fi, www.eniro.com/fi Eniro on Pohjoismaiden johtava mediayritys, joka tarjoaa ostajia ja myyjiä yhdistäviä hakukanavia. Painetut luettelot, CD-ROMit, numeropalvelut sekä Internet- ja mobiilipalvelut auttavat käyttäjiä löytämään helposti mitä ikinä he etsivätkään tarjoten samalla mainostajille tehokkaan markkinointikanavan. Eniro toimii 18:lla Euroopan markkina-alueella ja yrityksen palveluksessa on 4 600 henkilöä. Vuoden 2003 liikevaihto nousi 4 901 miljoonaan Ruotsin kruunuun voitto-osuuden (EBITDA) ollessa 1 378 miljoonaa Ruotsin kruunua. Eniro on listautunut Tukholman pörssiin. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/19/20040519BIT00030/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/19/20040519BIT00030/wkr0002.pdf