Eniro Pirkanmaan Puhelinluettelon 2010 jakelu alkaa

Eniro Pirkanmaan Puhelinluettelon 2010 jakelu alkaa 4.3.2010. Uudistuneen, keltaisen puhelinluettelon kantta koristaa muun muassa kuva jääkiekkoilijasta.

Eniro Pirkanmaan Puhelinluettelon noin 280 000 kappaleen painos jaetaan yrityksiin, julkishallinnon toimipaikkoihin ja yksityistalouksiin 4.3.2010 alkaen. Luettelo jaetaan kotiovelle asti, vaikkei taloudessa olisikaan lankapuhelinliittymää. Puhelinluettelo sisältää Akaan, Hämeenkyrön, Ikaalisten, Juupajoen, Kangasalan, Kihniön, Kuhmalahden, Kylmäkosken, Lempäälän, Mänttä-Vilppulan, Nokian, Oriveden, Parkanon, Pirkkalan, Pälkäneen, Ruoveden, Sastamalan, Tampereen, Urjalan, Valkeakosken, Vesilahden, Virtain sekä Ylöjärven yritysten ja yksityishenkilöiden yhteystiedot. Puhelinluettelosta löytyvät myös alueen kartat katu- ja postinumerohakemistoineen sekä kuntien ja kaupunkien yhteystietoja. Eniro Puhelinluettelon tunnistaa keltaisesta väristä Eniro Puhelinluettelo on uudistunut visuaaliselta ilmeeltään keltaiseksi. Kunkin puhelinluetteloalueen keltaisiin kansiin on valittu alueelle tyypillisiä visuaalisia elementtejä. Eniro Pirkanmaan Puhelinluettelon kannen kuva-aiheita ovat jääkiekko, Näsinneula, Särkänniemi sekä Tampereen tuomiokirkko. ”Halusimme päivittää Eniro Puhelinluettelot 2010-luvulle käyttämällä energistä keltaista väriä ja tuttuja kotiseutukuvia kansissa. Samalla puhelinluettelo löytyy helposti vaikkapa eteisen hyllystä ja palvelee näin kuluttajia yhä nopeammin ja paremmin”, Eniron tuotekehitysjohtaja Stefan Anderson sanoo. Suomalaiset käyttävät ahkerasti puhelinluetteloa Painetut puhelinluettelot ovat edelleen Suomen käytetyin hakumedia. Taloustutkimus Oy:n tekemän tutkimuksen mukaan yli 3 miljoonaa suomalaista käyttää edelleen painettua puhelinluetteloa. Puhelinluettelot koetaankin verkossa toimivien palveluiden lisääntymisestä huolimatta tarpeellisiksi. Eniro Puhelinluettelo on 100 %:sti kierrätyskelpoinen tuote ja sen tuotannossa huomioidaan ympäristöseikat. Tästä syystä vanhan puhelinluettelon voi viedä muun keräyspaperin joukkoon.