Eniro Sentraali Oy avaa uuden IT-puhelinpalvelun kuluttaja-asiakkaille

Eniro Sentraalin uusi Enihelp-palvelu tarjoaa 2.2.2010 alkaen puhelimitse apua tietokoneen asennuksissa, päivityksissä, käytössä ja yleisimmissä ongelmatilanteissa.

Uusi, muista IT-palveluntarjoajista riippumaton tukipuhelin palvelee päivittäin klo 12-20 välillä. Enihelp auttaa tietokoneen käyttäjiä kaikkialla Suomessa. ”Olemme jo aiemmin tarjonneet yrityksille helpdesk-palveluiden ulkoistamista. Tästä heräsi ajatus tarjota IT-tukiosaamistamme kaikkien suomalaisten käyttöön. Tänä päivänä ihmisillä on käytössä paljon koneita ja ohjelmia, joiden käytössä saattaa syntyä ongelmia. Enihelpin palvelusisältö vastaa nyt suoraan kuluttaja-asiakkaiden tarpeisiin”, Eniro Sentraalin toimitusjohtaja Kaj Lindholm kommentoi. Enihelpin numerosta 0100 85 100 saa puhelintukea Windows XP, Windows Vista ja Windows 7 -käyttöjärjestelmiin. Palvelusta saa suoraan tukea myös muun muassa internet-selaimille, toimisto-ohjelmille, sähköpostiohjelmille, tietoturvaohjelmille ja pikaviestiohjelmille. Muille ohjelmistoille tukea tarjotaan mahdollisuuksien mukaan ja sitä kannattaa tiedustella Enihelp -Palvelunumerosta. Enihelp -Palvelusta saa myös neuvontaa esimerkiksi ohjelmistojen ja laitteiden valintaan. Enihelp-asiantuntija voi käyttää asiakkaan konetta Inarista Hankoon Enihelpistä annetaan palvelua ensisijaisesti puhelimitse. Toisinaan ongelmatilanteen ratkaiseminen tai asennukset voivat edellyttää etäyhteyden käyttöä. Etäyhteys on asiakkaan ja Enihelp-asiantuntijan välille luotava suojattu internet-yhteys, jonka avulla asiantuntija pääsee käyttämään asiakkaan tietokonetta aivan kuin olisi itse paikalla käyttämässä sitä. Palvelun laskuttaa asiakkaalta puhelinoperaattori ja sen hinta on minuuttiperusteinen. Voimassa olevan hinnan voi katsoa www.enihelp.fi -sivustolta, mistä saa laajemmin tietoa myös palvelun sisällöstä.