• Eniro/

Eniron Helsingin Seudun Puhelinluettelo sisältää runsaasti tuoretta ja päivitettyä tietoa

Eniron julkaisema Helsingin Seudun Puhelinluettelo on ilmestynyt ja sen jakelu alkaa tänään 29.3.2005. Nyt alueella ilmestyviä puhelinluetteloita voidaan verrata objektiivisesti keskenään. Tulosten perusteella Eniron perinteinen, jo vuodesta 1882 julkaistu Helsingin Seudun Puhelinluettelo sisältää merkittävästi enemmän kuluttajille hyödyllistä tietoa.

Eniron Helsingin Seudun Puhelinluettelon Valkoisten Sivujen Yrityshakemistossa on 100 sivua enemmän tietoa kuin kilpailijan luettelossa. Eniron luettelon Keltaisilla Sivuilla on yli 100 sivua enemmän tietoa ja yli 60 prosenttia enemmän ilmoituksia kuin alueen toisessa luettelossa. ”Eniron julkaisema Helsingin Seudun Puhelinluettelo tarjoaa kuluttajille runsaasti tuoretta yritystietoa. Kuluttajalla on siten paljon enemmän valinnanvaraa, kun hän etsii ja valitsee tarvitsemiaan tuotteita ja palveluja. Siksi meidän luettelomme on selvästi hyödyllisempi. Kilpailevan luettelon käyttöikä on ollut noin 10 viikkoa, nyt meidän luettelomme on ajantasaisin seuraavat 10 kuukautta”, Eniron johtaja Stefan Anderson sanoo. ”Kuluttajat ja yritykset ovat päivittäneet tietonsa Helsingin Seudun Puhelinluettelon perinteisen ilmestymisaikataulun mukaan. Koko vuoden päivityksistä lähes puolet tehtiin kolmen viimeisen kuukauden aikana. Eniron luettelo on siten selvästi kilpailijan luetteloa tuoreempi.” Eniron Helsingin Seudun Puhelinluettelo sisältää Helsingin, Espoon ja Vantaan kaupunkien viralliset yhteystiedot. Lisäksi luettelossa julkaistaan kaikkien kolmen kaupungin aakkosellinen palveluhakemisto. TNS Gallupin mukaan kartat ovat puhelinluettelon käytetyin erityisosio. Eniron Helsingin Seudun Puhelinluettelon kartat on toimitettu edellisten vuosien tyyliin suurella huolellisuudella. Kartat ovat luettelossa kahteen kertaan. Yrityshakemistossa on koko alueen kattavat kartat, lisäksi Keltaisilla Sivuilla on Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kartat ja katuhakemisto. Luettelon karttatoimittaja on Genimap. Helsingin Seudun Puhelinluetteloa on julkaistu jo vuodesta 1882. Eniro jatkaa Puhelinluettelon perinnettä ja toimii samalla Elisan luettelotietojen virallisena julkaisijana. Eniron julkaiseman Helsingin Seudun Puhelinluettelon painosmäärä on 700 000. Suomen Posti jakaa luettelon suoraan alueen kotitalouksiin ja yrityksiin, sekä lanka- että matkapuhelinliittymäasiakkaille. Puhelinluettelo on kierrätyskelpoinen Joutsenmerkki-tuote. Vanhat luettelot voi viedä muun keräyspaperin joukkoon.