• Eniro/

Eniron Pohjois-Karjalan Seudun Puhelinluettelo jaetaan suoraan jokaiseen kotiin ja yritykseen

Eniron julkaisema Pohjois-Karjalan Seudun Puhelinluettelo on ilmestynyt ja sen jakelu alkaa perjantaina 6.5.2005. Suomen Posti jakaa Pohjois-Karjalan Seudun Puhelinluettelon nyt ensimmäistä kertaa suoraan alueen kotitalouksiin ja yrityksiin, sekä lanka- että matkapuhelinliittymäasiakkaille toukokuun loppuun mennessä.

”Alueen yrittäjät ovat ottaneet Eniron Pohjois-Karjalan Seudun Puhelinluettelon erittäin hyvin vastaan. Luettelossa on todella runsaasti kuluttajille hyödyllistä tuoretta yritystietoa. Yrityksiä on selvästi kiinnostanut se, että jaamme luettelon suoraan Pohjois-Karjalan talousalueen jokaiseen kotiin ja myös matkapuhelinliittymäasiakkaille”, Eniron luetteloista vastaava tuotepäällikkö Mika Willisi sanoo. Pohjois-Karjalan Seudun Puhelinluettelo sisältää alueen yritys- ja yksityisnumerot, kartat sekä Keltaiset Sivut®. Luettelo sisältää myös tietoa alueen yritysten sekä kaupunkien ja kuntien palveluista. Puhelinluettelossa on tehty tiivistä yhteistyötä alueen julkishallinnon sekä yrittäjäjärjestöjen kanssa. Luettelon painosmäärä on 91 800 kappaletta. ”Postilla on parhaat edellytykset hoitaa tällainen jakelu laadukkaasti ja asiakkaan edellyttämällä aikataululla.Pohjois-Karjalan seudun luettelot jaetaan normaalin päiväjakelun mukana”, sanoo johtaja Matti Akonniemi Suomen Postista. Vuoden 2005 Pohjois-Karjalan Puhelinluettelon alusta löytyvät alueen karttojen lisäksi käyttäjien suosimat etusetelit. Keltaisten Sivujen yli 700 otsikon joukosta on eniten kappalemääräisesti ilmoituksia kuluttajien suosimassa otsikossa Kampaamoja. Keltaisten Sivujen ilmoituksista yli puolet on neliväri-ilmoituksia. Pohjois-Karjalan Seudun Puhelinluettelo on osa Eniron valtakunnallista puhelinluettelosarjaa. Kaikkiaan 33 luettelon yhteinen painosmäärä on noin kolme miljoonaa kappaletta. Puhelinluettelo on kierrätyskelpoinen; vanhat luettelot voi viedä muun keräyspaperin joukkoon.