Helsingin kaupunki valitsi Eniron Puhelinluettelon

LEHDISTÖTIEDOTE 11-10-2004 Helsingin kaupunki valitsi Eniron Puhelinluettelon Eniro on voittanut Helsingin kaupungin järjestämän julkisen tarjouskilpailun kaupungin yhteystietojen julkaisemista. Eniron julkaisema Helsingin Seudun Puhelinluettelo sisältää kattavat ja ajantasaiset tiedot kaupungin palveluista: kaupungin tietoja on luettelossa reilusti yli 10 000 riviä Valkoisilla Sivuilla, lisäksi luettelo sisältää 32 sivun laajuisen Helsinkiläisen oppaan. Eniron julkaisema Helsingin Seudun Puhelinluettelo ilmestyy huhtikuussa 2005 ja sen painos on 700 000 kappaletta. Suomen Posti jakaa luettelon kaikkiin alueen kotitalouksiin ja yrityksiin, sekä lanka- että matkapuhelinliittymäasiakkaille. "Eniron julkaisema Helsingin Seudun Puhelinluettelo on alueella jo käsite, yli 120 vuotta vanha merkkituote. Olemme iloisia, että yhteistyömme Helsingin kaupungin kanssa jatkuu tiiviinä. Suoraan kotiin jaettava uusi luettelomme on saanut vastaavaa positiivista palautetta niin yritysasiakkailta kuin virastoiltakin. Tuotteemme ja kilpailuasetelmamme ovat hyvin vahvat sekä Helsingissä että muualla Suomessa", Eniron johtaja Arto Manninen sanoo. Helsingin Seudun Puhelinluettelo kuuluu Eniron valtakunnalliseen Puhelinluettelosarjaan, jossa ilmestyy vuonna 2005 kaikkiaan 33 eri luetteloa. Luettelojen yhteinen painosmäärä on kolme miljoonaa kappaletta. Eniro tekee Puhelinluetteloissaan tiivistä yhteistyötä alueen julkishallinnon sekä yrittäjäjärjestöjen kanssa. Lisätietoja: Arto Manninen, johtaja, puh. 0500 - 953 380. www.eniro.com/fi Eniro on Pohjoismaiden alueen johtava mediayhtiö, joka tarjoaa ostajia ja myyjiä yhdistäviä hakukanavia. Painetut luettelot, CD-ROMit, numeropalvelut sekä Internet- ja mobiilipalvelut auttavat käyttäjiä löytämään helposti etsimänsä ja toimivat siten myös tehokkaina markkinointikanavina mainostajille. Eniro toimii 17 Euroopan maassa ja työllistää n. 4 600 ihmistä. Vuonna 2003 liikevaihto ylsi 4 808 miljoonaan Ruotsin kruunuun *) liikevoiton ollessa 1 292 miljoonaa Ruotsin kruunua *). Eniro on listautunut Tukholman pörssiin. *) 1.1.2004 voimaan tulleiden uusien säännösten mukainen. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/11/20041011BIT00130/wkr0001.pdf