Julkisten hankintojen tietokanta löytyy nyt Yritystele.fi:stä

Julkisten hankintojen tietokanta HILMAn ilmoitustiedot löytyvät 1.7.2010 lähtien myös Yritystele.fi-palvelusta.

HILMA on työ- ja elinkeinoministeriön ilmoituskanava, jossa hankintayksiköt ilmoittavat julkisista hankinnoistaan. Yritykset puolestaan saavat HILMAsta tietoa käynnissä olevista hankintamenettelyistä ja ennakkotietoa tulevista hankinnoista.

– Ilmoitusten julkaiseminen HILMAn lisäksi myös muualla verkossa tuo lisäarvoa. Toivommekin, että Yritystele.fi-palvelussa hankintailmoitukset saavuttavat mahdollisimman monen yrityksen, joka on kiinnostunut tarjoamaan palveluja julkiselle sektorille, työ- ja elinkeinoministeriön vanhempi hallitussihteeri Johanna Lähde sanoo.

Eniron aluepäällikkö Sami Masalan mukaan julkiset hankinnat sopivat luonnollisena osana Yritystelen palveluvalikoimaan. Yritystelen suurin käyttäjäryhmä ovat yritysten päättäjät ja hankinnoista päättävät henkilöt sekä yrittäjät.

– Yritystele pyrkii kokoamaan yhteen paikkaan töiden teettäjät ja tekijät, tuotteiden ja palveluiden tarjoajat ja niitä etsivät ostajat, Sami Masala sanoo.

– He ovat juuri se ryhmä, joka muutenkin seuraa julkisia hankintoja tarjotakseen oman yrityksensä palveluita ilmoituksia jättäneille hankintayksiköille, Masala jatkaa.

Julkiset hankinnat täydentävät laajasti Yritystele.fi:n tarjontaa.  Pääpalvelun lisäksi Yritystele.fi:stä löytyvät muun muassa metalli-, kuljetus- ja rakennusalojen sähköiset erikoishakemistot, työpaikka- ja karttahaut sekä asiakashallintatyökalu Kontaktimanageri.

Yritystele.fi:stä löytyvät myös kaikkien suomalaisten yritysten yhteys-, talous- ja vastuuhenkilötiedot. Perustietojen lisäksi käyttäjällä on mahdollista tilata syvempää taloudellista tietoa luottoluokitusraporttien muodossa.

Lisätietoja:
Sami Masala, aluepäällikkö, Yritystele, Oy Eniro Finland Ab, puh. +358 50 337 5776.
www.yritystele.fi
www.enirofinland.fi

Eniro on Pohjoismaiden johtava hakuyritys. Eniron hakupalvelujen - luettelojen, numero- sekä internet- ja mobiilipalvelujen - avulla on helppo löytää henkilöt, yritykset, palvelut ja tuotteet.

Eniron palveluksessa on noin 5 000 työntekijää sen ydinmarkkina-alueilla Pohjoismaissa ja Puolassa. Vuonna 2009 Eniron liikevaihto oli 6 581 miljoonaa Ruotsin kruunua ja liiketulos (EBITDA) 1 807 miljoonaa Ruotsin kruunua. Eniro on listautunut Tukholman pörssiin.