• Eniro/

Kotitalousnumerot nyt ensimmäistä kertaa Hyvinkään-Riihimäen Kaupunki-infossa

LEHDISTÖTIEDOTE 15.04.2004 Kotitalousnumerot nyt ensimmäistä kertaa Hyvinkään-Riihimäen Kaupunki- infossa Kaupunki-info on Paikallinen Puhelinluettelo, joka sisältää kotitalousnumeroiden myötä kaiken oleellisen paikallistiedon yksissä kansissa. Luettelo on nyt jakelussa Hyvinkään-Riihimäen seudulla. Kaupunki-infon julkaisee Eniro. Kaupunki-info kattaa Hyvinkään ja Riihimäen lisäksi myös Hausjärven ja Lopen alueet. Kotinumeroiden lisäksi Kaupunki-infossa on kaikille alueen asukkaille tarpeelliset tiedot: yritysten sekä kaupunkien ja kuntien palvelut. Kartat ovat uudistaneet ilmettään ja kattavat nyt entistäkin laajemman alueen. Uutta ovat myös hyödylliset etukupongit. Hyvinkään-Riihimäen Kaupunki-infoa on painettu noin 46 000 kappaletta. Posti jakaa sen suoraan alueen kaikkiin kotitalouksiin ja yrityksiin huhtikuun loppuun mennessä. Kaupunki-infon kehittämiseen ovat aina voimakkaasti vaikuttaneet käyttäjien tarpeet. "Juuri käyttäjien palautteen vuoksi otimme Kaupunki- infoon mukaan myös kotinumerot.", toteaa tuotepäällikkö Mika Willisi Enirolta. Myös Hyvinkään kaupungin osuutta luettelossa on kehitetty: Kunnalliset palvelut -osiossa on tänä vuonna palveluhakemistojen lisäksi myös Hyvinkään kaupunkisivut. "Jokaiseen kotiin jaettava paikallisluettelo on hyvä kanava viestiä ajankohtaisista asioista ja kaupungin palveluista asukkaille. Tulevaisuudessa Hyvinkään sivujen sisältö tulee varmasti edelleen kehittymään ja toimimaan tärkeänä viestintävälineenä kaupunkilaisiin päin", kertoo Hyvinkään kaupungin viestintäpäällikkö Sari-Leena Humppi. Kaupunki-infon julkaisee Eniro yhteistyössä kaupunkien ja kuntien tiedotuksen ja elinkeinotoimen sekä yrittäjäjärjestön kanssa. Tänä vuonna julkaistaan kaikkiaan 30 Kaupunki-infoa, jotka jaetaan 177 paikkakunnalle. Kokonaisuudessaan hakemistoa painetaan yli 2 miljoonaa kappaletta ja se tavoittaa noin neljä miljoonaa suomalaista. Lisätietoja: Eniro Finland, tuotepäällikkö Mika Willisi, puh. 0201 110 510, www.eniro.com/fi ja Hyvinkään kaupunki, viestintäpäällikkö Sari-Leena Humppi, puh. (019) 459 2024 Eniro on Pohjoismaiden johtava mediayritys, joka tarjoaa ostajia ja myyjiä yhdistäviä hakukanavia. Painetut luettelot, CD-ROMit, numeropalvelut sekä Internet- ja mobiilipalvelut auttavat käyttäjiä löytämään helposti mitä ikinä he etsivätkään tarjoten samalla mainostajille tehokkaan markkinointikanavan. Eniro toimii 18:lla Euroopan markkina-alueella ja yrityksen palveluksessa on 4 600 henkilöä. Vuoden 2003 liikevaihto nousi 4 901 miljoonaan Ruotsin kruunuun voitto-osuuden (EBITDA) ollessa 1 378 miljoonaa Ruotsin kruunua. Eniro on listautunut Tukholman pörssiin. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/15/20040415BIT00070/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/15/20040415BIT00070/wkr0002.pdf