• Eniro/

Kotitalousnumerot nyt ensimmäistä kertaa Kotkan-Haminan Kaupunki-infossa

LEHDISTÖTIEDOTE 5.4.2004 Kotitalousnumerot nyt ensimmäistä kertaa Kotkan-Haminan Kaupunki-infossa Kaupunki-info on Paikallinen Puhelinluettelo, joka sisältää kotitalousnumeroiden myötä kaiken oleellisen paikallistiedon yksissä kansissa. Luettelo on nyt jakelussa Kotkan-Haminan seudulla. Kaupunki- infon julkaisee Eniro. Kaupunki-info kattaa Kotkan ja Haminan lisäksi myös Miehikkälän, Pyhtään ja Virolahden alueet. Kotinumeroiden lisäksi Kaupunki-infossa on kaikille alueen asukkaille tarpeelliset tiedot: yritysten sekä kaupunkien ja kuntien palvelut. Kartat ovat uudistaneet ilmettään ja kattavat nyt entistäkin laajemman alueen. Uutta ovat myös hyödylliset etukupongit. Kotkan-Haminan Kaupunki- infoa on painettu noin 49 000 kappaletta. Posti jakaa sen suoraan alueen kaikkiin kotitalouksiin ja yrityksiin huhtikuun loppuun mennessä. Kaupunki-infon kehittämiseen ovat aina voimakkaasti vaikuttaneet käyttäjien tarpeet. "Juuri käyttäjien palautteen vuoksi otimme Kaupunki- infoon mukaan myös kotinumerot.", toteaa tuotepäällikkö Mika Willisi Enirolta. Kaupunki-infon julkaisee Eniro yhteistyössä kaupunkien ja kuntien tiedotuksen ja elinkeinotoimen sekä yrittäjäjärjestön kanssa. Tänä vuonna julkaistaan kaikkiaan 30 Kaupunki-infoa, jotka jaetaan 177 paikkakunnalle. Kokonaisuudessaan hakemistoa painetaan yli 2 miljoonaa kappaletta ja se tavoittaa noin neljä miljoonaa suomalaista. Lisätietoja: Eniro Finland, tuotepäällikkö Mika Willisi, puh. 0201 110 510 www.eniro.com/fi Eniro on Pohjoismaiden johtava mediayritys, joka tarjoaa ostajia ja myyjiä yhdistäviä hakukanavia. Painetut luettelot, CD-ROMit, numeropalvelut sekä Internet- ja mobiilipalvelut auttavat käyttäjiä löytämään helposti mitä ikinä he etsivätkään tarjoten samalla mainostajille tehokkaan markkinointikanavan. Eniro toimii 18:lla Euroopan markkina-alueella ja yrityksen palveluksessa on 4 600 henkilöä. Vuoden 2003 liikevaihto nousi 4 901 miljoonaan Ruotsin kruunuun voitto-osuuden (EBITDA) ollessa 1 378 miljoonaa Ruotsin kruunua. Eniro on listautunut Tukholman pörssiin. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/02/20040402BIT00510/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/02/20040402BIT00510/wkr0002.pdf