• Eniro/

Kuljetusalan oma erikoishakemisto Yritystele Kuljetus on jälleen ilmestynyt

Järjestyksessä seitsemäs Yritystele Kuljetus erikoishakemisto sisältää kuljetus toimialalta yli 20 000 yrityksen yhteystiedot.

Yritystele Kuljetus toimii alakohtaisena yritystiedon lähteenä. Sen avulla käyttäjä saa kokonaiskuvan toimialan tarjonnasta ja löytää tätä kautta helposti yhteyden esimerkiksi hinauspalveluihin, jätehuoltoon, kuljetusliikkeisiin, laiva- ja vesiliikenteeseen, lähetti- ja kuriiripalveluihin, muuttokuljetuksiin, nostopalveluihin, raskaan ajoneuvokaluston palveluihin, rengasliikkeisiin ja varastointipalveluihin. Useimmista yrityksistä on hakemistoon koottu myös erilaisia syvätietoja, kuten toiminnan kuvaus, perustamisvuosi, liikevaihtoluokka, henkilökuntaluokka, päättäjät sekä sekä toiminta-alueet kotimaassa ja ulkomailla. Yritystele Kuljetuksesta löydät myös tietoa Suomen Kuljetus ja Logistiikka SKAL ry:n toiminnasta ja palveluista. Valtakunnallinen Yritystele Kuljetus jaetaan osoitteellisena 20 000 kappaleen painoksena kuljetusalan palveluntarjoajille sekä lisäksi niille yritysten ja julkisen sektorin päättäjille, jotka vastaavat kuljetusalaan liittyvistä hankinnoista.