• Eniro/

Eniro tarjoaa matkapuhelinkäyttäjille uuden ja toivotun palvelun. Sen avulla matkapuhelinnumeron voi nyt lisätä valitsemaansa Eniro Puhelinluetteloon vaivattomasti internetissä markkinoiden edullisimpaan hintaan.

Puhelinluettelo on suomalaisille edelleen ensisijainen tiedonhakukanava yhteystietoja haettaessa: kahdeksan kymmenestä käyttää puhelinluetteloa tähän tarkoitukseen (Lähde: Opastava media/Dagmar, 2006). Käyttäjiltä kysyttäessä suurin kehitystoive on löytää tarvitsemansa matkapuhelinnumerot myös painetuista puhelinluetteloista.

Eniro tarjoaa suomalaisille nyt palvelun, jonka avulla matkapuhelinnumeron voi lisätä haluamaansa Eniro Puhelinluetteloon vaivattomasti internetissä osoitteessa www.eniro.fi. Palvelu on markkinoiden edullisin ja se maksaa vain 3,0 € vuodessa. Summa veloitetaan tekstiviestillä operaattorin matkapuhelinlaskussa. Uuden palvelun avulla Eniro tavoittelee puhelinluetteloihinsa yli puolta miljoonaa matkapuhelinnumeroa ja näin myös merkittävää lisäystä käyttäjien toivomaan tietosisältöön.

Lisäämällä matkapuhelinnumeron Eniro Puhelinluetteloon voi varmistaa parhaimman näkyvyyden oman kotiseudun kotitalouksissa ja yrityksissä: kaikki Eniro Puhelinluettelot jaetaan ainoina luetteloina Suomessa suoraan jokaiseen kotiin ja yritykseen, myös matkapuhelinliittymäasiakkaille.

Julkaistavat yhteystiedot täytetään www-lomakkeelle, johon pääsee kirjautumalla eniro.fi:n Henkilöt-hakuun (www.eniro.fi). Palveluun pääsee kirjautumaan vain julkisella matkapuhelinliittymällä. Näin ollen salaisia numeroita tai Prepaid-liittymän tietoja ei voi antaa tätä kautta julkaistavaksi.

Lomakkeella valitaan Eniro Puhelinluettelo, jossa annetut yhteystiedot halutaan julkaistavan. Tiedot julkaistaan kyseisessä Eniro Puhelinluettelossa vuosi kerrallaan. Lisäksi yhteystiedot julkaistaan eniro.fi-palvelun Henkilöt-haussa ja Eniro 0 100 100 Numeropalvelussa. Näihin kanaviin voi matkapuhelin- ja osoitetietojen lisäksi antaa julkaistavaksi lisäinformaatiota, esimerkiksi sähköpostiosoitteen ja Skype-yhteystiedot.