Nimityksiä Eniro Finlandissa

Eniro Finlandin uuden johtoryhmän jäseniksi on nimitetty: toimitusjohtaja Pär Kempe johtaja, Talous ja hallinto Holger Holm johtaja, Operaatiot & HR Ghita Jansson-Kiuru johtaja, Numeropalvelut Kaj Lindholm johtaja, Tuotteet & markkinat Stefan Anderson Eniro Finlandin yksiköissä on nimitetty seuraavat henkilöt: Project & Management Office: Head of Performance Management Saku Mäihäniemi Business Control Manager Marja Ketola Project Manager Ronald Bossen Portaali & luokitellut ilmoitukset: johtaja, Portaali & luokitellut ilmoitukset Jani Leppänen Nordic Portal Manager Nicklas Koski tuotekehittäjä Laura Pylväläinen Tuotteet ja markkinat: viestintäpäällikkö Nina Raudaskoski markkinointiassistentti Katja Juuti Operaatiot: tiimipäällikkö Betty Marschan liiketoimintakoordinaattori Eija Toivanen johdon assistentti Johanna Sinerkari IT – Kehitys ja tuotanto: IT-päällikkö Heikki Mikkonen Numeropalvelut: palvelupäällikkö Merja Penttinen Myyntiorganisaatio: myyntipäällikkö Timo Kummala myyntipäällikkö Janne Riutta _______________________________________________________________________ Eniro on Pohjoismaiden johtava hakuyritys. Eniron tuotteet yhdistävät tehokkaasti ostajat ja myyjät. Ne tarjoavat mainoskanavan, joka saattaa samalla myös käyttäjät lähemmäksi ostotapahtumaa. Eniron hakupalvelut tarjoavat yksityiskohtaista, laadukasta ja paikallista tietoa, mikä helpottaa ihmisten, yritysten ja erilaisten tuotteiden löytämistä. Käyttäjien suosimia, aina saatavilla olevia tietokanavia ovat luettelot, numeropalvelut, Internet- ja mobiilipalvelut. Enirossa on noin 4 600 työntekijää. Vuonna 2003 Eniron liikevaihto oli 4 808 miljoonaa Ruotsin kruunua*. Eniro on listautunut Tukholman pörssiin. * 1.1.2004 voimaan tulleiden uusien säännösten mukainen