• Eniro/

Paikallinen puhelinluettelo jakoon Järvenpää-Kerava-Sipoo-Tuusula -alueella

Järvenpää-Kerava-Sipoo-Tuusula -alueen Kaupunki-info 2006 on ilmestynyt. Eniron julkaisema luettelo jaetaan kaikkiin ilmestymisalueen kotitalouksiin ja yrityksiin joulukuun alkuun mennessä.

Kaupunki-info sisältää kaiken oleellisen paikallistiedon yksissä kansissa: kotitalouksien puhelinnumerot sekä yritysten ja kunnan yhteystiedot ja palvelut. Mukana ovat myös Eniron kartat sekä hyödylliset etusetelit. ”Paikallinen puhelinluettelo on palvellut Järvenpäässä, Keravalla, Sipoossa ja Tuusulassa kuluttajia jo lähes kaksi vuosikymmentä tarjoamalla tietoa paikallisista palveluista. Kaupunki-info on erinomainen markkinointikanava kunnille ja alueen yrityksille, koska luettelo tavoittaa kaikki kuntalaiset”, sanoo Eniron Business Manager Mika Willisi. Järvenpää-Kerava-Sipoo-Tuusula -alueen Kaupunki-infon painos on 64 000 kappaletta. Posti jakaa luettelon alueen kaikkiin yrityksiin ja kotitalouksiin, myös niihin, joissa ei ole lankaliittymää. Eniro julkaisee Kaupunki-infot yhteistyössä kaupunkien ja kuntien tiedotuksen ja elinkeinotoimen sekä yrittäjäjärjestöjen kanssa. Kaupunki-info ilmestyy seitsemällä talousalueella ja luetteloiden yhteenlaskettu painosmäärä on 700 000 kappaletta.