Paikallinen puhelinluettelo jakoon Kirkkonummella

Eniron julkaisema Kirkkonummen Kaupunki-info 2007 on ilmestynyt ja sen jakelu alkaa tänään 14.9.2006. Uusi, päivitetty paikallinen puhelinluettelo jaetaan suoraan alueen kotitalouksiin ja yrityksiin, sekä lanka- että matkapuhelinliittymäasiakkaille. Kirkkonummen lisäksi jakelualueeseen kuuluvat Inkoo ja Siuntio.

Kirkkonummen paikallinen puhelinluettelo Kaupunki-info sisältää kaiken oleellisen paikallistiedon yksissä kansissa: kotitalouksien puhelinnumerot sekä yritysten ja kunnan yhteystiedot ja palvelut. Mukana ovat myös Eniron kartat sekä hyödylliset etusetelit. Kirkkonummen Kaupunki-infon 26 000 kappaleen painos jaetaan suoraan alueen kotitalouksiin ja yrityksiin, sekä lanka- että matkapuhelinliittymäasiakkaille. - Paikallinen puhelinluettelo palvelee alueen kuluttajia tarjoamalla tietoa juuri käyttäjän oman lähialueen palveluista. Kaupunki-info on myös erinomainen markkinointikanava kunnalle ja alueen yrityksille, koska luettelo tavoittaa kaikki kuntalaiset, sanoo Eniron puhelinluetteloiden liiketoiminnasta vastaava Mika Willisi. Eniro julkaisee Kaupunki-infot yhteistyössä kaupunkien ja kuntien kanssa. Kaupunki-info ilmestyy kuudella talousalueella ja luetteloiden yhteenlaskettu painosmäärä on noin 350 000 kappaletta.