• Eniro/

LEHDISTÖTIEDOTE 8.12.2004 Rakennus- ja kiinteistöalan oma erikoishakemisto Yritystele Rakennus & Kiinteistö on ilmestynyt Eniron julkaisema Yritystele Rakennus & Kiinteistö sisältää toimialalta yli 40 000 yrityksen yhteystiedot. Valtakunnallinen Yritystele Rakennus & Kiinteistö -erikoishakemisto jaetaan osoitteellisena 40 000 kappaleen painoksena rakennus- ja kiinteistöalan palveluntarjoajille. Lisäksi hakemisto jaetaan niille yritysten ja julkisen sektorin päättäjille, jotka vastaavat rakennus- ja kiinteistöalaan liittyvistä hankinnoista sekä niille, joiden vastuulla on rakentaminen sekä kiinteistöjen ylläpito ja huolto. Yritystele Rakennus & Kiinteistö sisältää yli 40 000 rakentamiseen, kiinteistöalan huoltoon, ylläpitoon ja hallintaan liittyvien yritysten yhteystiedot. Lisäksi hakemistossa on arvokasta syvätietoa useista yrityksistä maakunnittain jaoteltuna: perustamisvuosi, liikevaihtoluokka, henkilökuntaluokka, päättäjäinformaatio, toiminta-alueet kotimaassa ja ulkomailla sekä toiminnan kuvaus. Hakemistosta löytyy lisäksi tietoa Rakennusteollisuus RT ry:n ja Suomen Kiinteistöliitto ry:n toiminnasta ja palveluista. Lisätietoja: Eniro Finland, tuotepäällikkö Mikko Saastamoinen, puh. 050 389 8743, mikko.saastamoinen@eniro.fi. www.eniro.com/fi Eniro on Pohjoismaiden johtava hakuyritys. Eniron tuotteet yhdistävät tehokkaasti ostajat ja myyjät. Ne tarjoavat mainoskanavan, joka saattaa samalla myös käyttäjät lähemmäksi ostotapahtumaa. Eniron hakupalvelut tarjoavat yksityiskohtaista, laadukasta ja paikallista tietoa, mikä helpottaa ihmisten, yritysten ja erilaisten tuotteiden löytämistä. Käyttäjien suosimia, aina saatavilla olevia tietokanavia ovat luettelot, numeropalvelut, Internet- ja mobiilipalvelut. Enirossa on noin 4 600 työntekijää. Vuonna 2003 Eniron liikevaihto oli 4 808 miljoonaa Ruotsin kruunua*. Eniro on listautunut Tukholman pörssiin. * 1.1.2004 voimaan tulleiden uusien säännösten mukainen ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=56081&fn=wkr0001.pdf