Suomen suurin mielipidefoorumi Suomi24 Keskustelut uudistui

Miljoonan suomalaisen kohtaamispaikka on nyt entistä helppokäyttöisempi ja turvallisempi

Kun suomalainen haluaa puhua politiikkaa, vertailla lomamatkakohteita tai avautua ihmissuhteistaan, tapahtuu se entistä useammin Suomi24-verkkoyhteisön keskustelufoorumeilla. Lähes miljoona suomalaista etsii viikoittain tietoa, ottaa kantaa ja väittelee yli 2400 keskustelupalstalla, joille on kertynyt yhteensä yli 45 miljoonaa viestiä. Verkkoyhteisöä ylläpitävä Suomi24 Oy on tänään julkaissut kauttaaltaan uudistetun version keskustelupalvelusta. Käyttäjille Suomi24 Keskusteluiden uudistus merkitsee entistä sujuvampaa ja monipuolisempaa käyttökokemusta. Keskustelupalstojen rakenne säilyy ennallaan, mutta palvelun sisällä navigointi on entistä nopeampaa. Myös turvallisuusnäkökulmiin on kiinnitetty huomiota; uuden palvelun moderointityökalut helpottavat ylläpidon työskentelyä ja väärinkäytösten tunnistamista. Keskustelupalvelun uusimisen yhteydessä sen perustana ollut sovellusalusta on kauttaaltaan uusittu. Uusi palvelu on kehitetty avoimen lähdekoodin Drupal-sisällönhallintajärjestelmää hyödyntäen, joka mahdollistaa palvelun nopean jatkokehittämisen. Palvelun kehitykseen kerätään jatkuvasti ideoita ja palautetta käyttäjiltä. ”Tavoitteenamme on kehittää Suomi24:sta entistä hyödyllisempi ja suositumpi kohtauspaikka kaikille suomalaisille. Nyt toteutettu uudistus tarjoaa käyttäjille helppokäyttöisemmän kokemuksen, ja mahdollistaa palvelun nopeamman jatkokehityksen. Lisäksi uusi keskustelupalvelu tarjoaa mainostajalle entistä parempia mahdollisuuksia kohdentaa viestiään juuri siitä kiinnostuneelle kohderyhmälle”, toteaa Suomi24 Oy:n toimitusjohtaja Pasi Ilola. Uuteen keskustelupalveluun voi tutustua osoitteessa http://keskustelu.suomi24.fi.