Suomi24 ja White Rabbit myyntiyhteistyöhön

Eniron verkkoyhteisö Suomi24.fi vahvistaa mediamyyntiään aloittamalla myyntiyhteistyön White Rabbit -mainosverkon kanssa.

Yhteistyön avulla Suomi24 pystyy tarjoamaan osaamista uusissa kohderyhmissä, erityisesti nuorissa ja nuorissa aikuisissa, joissa White Rabbit on vahva. White Rabbit pystyy yhteistyön ansiosta tarjoamaan laajempia kohderyhmäpaketteja ja palvelemaan paremmin asiakkaiden tarpeita. Suomi24:n mediamyynti ja White Rabbit tulevat jatkossa toimimaan tiiviissä yhteistyössä. Suomi24:n oma mediamyynti jatkuu normaalisti ja White Rabbit hoitaa nimettyjä Suomi24-asiakkuuksia. Yhteistyöllä ei ole vaikutusta Suomi24:n nykyisiin asiakkaisiin. – White Rabbit on ylpeä siitä että saa tehdä yhteistyötä yhden parhaiten menestyneiden suomalaisten verkkoyhteisöjen kanssa, sanoo Sebastian Byholm White Rabbitistä. – Suomi24 valitsi White Rabbitin yhteistyökumppaniksi nimenomaan siksi että White Rabbit on johtava mainosverkko nuorille suuntautuvassa mainonnassa. Näin tavoitamme uusia asiakkaita, sanoo Suomi24:n liiketoiminnasta vastaava Nicklas Koski.