Suomi24 panostaa luokiteltuihin ilmoituksiin

Suomi24 Torilla autojen, asuntojen ja tavaroiden myyjät ja ostajat voivat ilmoittaa maksutta. Myös ilmoitusten lukeminen on maksutonta.

Uudistunut Suomi24 Tori on muutamassa kuukaudessa kasvanut suosituksi luokiteltujen ilmoitusten palveluksi: Viestejä löytyy jo yli 50 000. Torin suosituimpia osioita ovat autot, asunnot ja lemmikit. Torilta löytyy myös työpaikkailmoitukset, palvelut, tietoa tapahtumista sekä henkilökohtaiset ilmoitukset. Palvelussa ilmoittaminen on helppoa eikä vaadi rekisteröitymistä. Ilmoitustekstin pituutta ei ole rajoitettu. Muut käyttäjät voivat kommentoida ilmoituksia ja palvelussa näkee kuinka monta kertaa ilmoitus on luettu. Torille on myös avattu hakupalvelu, jonka avulla ilmoitukset löytyvät aiempaa helpommin. Tori liittyy tiiviisti Suomi24:n keskusteluihin, jonka kautta se tavoittaa suuren määrän kävijöitä. Esimerkiksi autokeskustelujen yhteydessä näkyvät myös myynti- ja ostoilmoitukset. Torilla on 46 000 kävijää viikossa ja Suomi24:n keskusteluissa on 450 000 kävijää viikossa. Suomi24 Tori löytyy osoitteesta tori.suomi24.fi.