Tampereen seudun oma paikallishakemisto Kaupunki-info on jaossa

Tampereen Kaupunki-info on jälleen ilmestynyt. Kaupunki-info on Tampereen seudun yritys- ja palveluhakemisto. Se jaetaan kaikkiin ilmestymisalueen koteihin ja yrityksiin kesäkuun loppuun mennessä. Kaupunki-infon julkaisee Eniro.

Tampereen seudun Kaupunki-info ilmestyy Tampereen lisäksi Kangasalan, Lempäälän, Nokian, Pirkkalan ja Ylöjärven alueilla. Kaupunki-infossa on kaikille alueen asukkaille tarpeelliset tiedot: yritysten sekä kaupunkien ja kuntien palvelut. Mukana ovat myös kattavat kartat sekä hyödylliset etusetelit. Tampereen seudun Kaupunki-infoa on painettu noin 172 000 kappaletta. Posti jakaa sen suoraan alueen kaikkiin kotitalouksiin ja yrityksiin kesäkuun loppuun mennessä. Kaupunki-infon julkaisee Eniro yhteistyössä kaupunkien ja kuntien tiedotuksen ja elinkeinotoimen sekä yrittäjäjärjestön kanssa. Kaupunki-info ilmestyy seitsemällä talousalueella ja yhteenlaskettu painosmäärä on noin 700 000 kpl.