• Eniro/

Uusi, päivitetty Lappeenrannan ja Imatran Seudun Puhelinluettelo on selkeytynyt ulkoasultaan ja käytöltään

Eniron julkaisema Lappeenrannan ja Imatran Seudun Puhelinluettelo 2007 on ilmestynyt ja sen jakelu alkaa tänään 24.11.2006. Uusi, päivitetty puhelinluettelo on selkeytynyt sekä ulkoasultaan että käytöltään. Lappeenrannan ja Imatran Seudun Puhelinluettelo jaetaan suoraan alueen kotitalouksiin ja yrityksiin, sekä lanka- että matkapuhelinliittymäasiakkaille.

Uuden, päivitetyn Lappeenrannan ja Imatran Seudun Puhelinluettelon ulkoasua ja ilmettä sekä kansissa että sisäsivuilla on selkeytetty ja tiedonhakua helpotettu muun muassa väripalkkien avulla. Uudessa luettelossa on lisäksi kaikkien alueen kuntien osalta käytössä yhtenäinen Genimapin kartasto katuhakemistoineen.

Lappeenrannan ja Imatran Seudun Puhelinluettelon 78 000 kappaleen painos jaetaan suoraan alueen kotitalouksiin ja yrityksiin, sekä lanka- että matkapuhelinliittymäasiakkaille. Lappeenrannan ja Imatran Seudun Puhelinluettelon jakelualueeseen kuuluvat Lappeenrannan ja Imatran lisäksi, Joutseno, Lemi, Luumäki, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale, Taipalsaari ja Ylämaa.

- Haluamme palvella kuluttajia mahdollisimman hyvin. Siksi Lappeenrannan ja Imatran Seudun Puhelinluettelo jaetaan suoraan jokaiseen kotiin, myös matkapuhelinliittymäasiakkaille, sanoo Eniro Puhelinluetteloiden liiketoiminnasta vastaava Mika Willisi.

Lappeenrannan ja Imatran Seudun Puhelinluettelo sisältää alueen yritys- ja yksityisnumerot, kartat sekä Keltaiset Sivut® -hakemiston. Luettelon alusta löytyvät erilliset Kuntasivut, joista käyttäjä voi helposti löytää kuntien tarjoamat palvelut. Valkoisilla Sivuilla on nelivärinen yrityshakemisto, jossa esimerkiksi Verohallinto ja Kansaneläkelaitos julkaisevat täydelliset yhteystietonsa.

Lappeenrannan ja Imatran Seudun Puhelinluettelo on osa Eniron valtakunnallista puhelinluettelosarjaa. Kaikkiaan 32 luettelon yhteinen painosmäärä on noin kolme miljoonaa kappaletta. Puhelinluettelo on kierrätyskelpoinen tuote. Vanhat luettelot voi viedä muun keräyspaperin joukkoon.