• Eniro/

Uusi, päivitetty Loimaan Seudun Puhelinluettelo jaetaan suoraan jokaiseen kotiin

Eniron julkaisema Loimaan Seudun Puhelinluettelo 2005 on ilmestynyt ja sen jakelu alkaa tänään 21.2.2005. Suomen Posti jakaa Loimaan Seudun Puhelinluettelon suoraan alueen kotitalouksiin ja yrityksiin, sekä lanka- että matkapuhelinliittymäasiakkaille.

Eniron julkaiseman Loimaan Seudun Puhelinluettelon painos on 26 000. Puhelinluettelo perustuu Loimaan luonnolliseen talousalueeseen, ei keinotekoisiin operaattorirajoihin. Loimaan Seudun talousalueeseen kuuluvat Alastaro, Aura, Koski, Marttila, Mellilä, Oripää, Pöytyä, Punkalaidun, Tarvasjoki ja Yläne. Suomen Posti jakaa luettelon suoraan alueen kotitalouksiin ja yrityksiin, sekä lanka- että matkapuhelinliittymäasiakkaille. ”Haluamme palvella kuluttajia mahdollisimman hyvin. Siksi Puhelinluettelo jaetaan suoraan jokaiseen kotiin ja myös matkapuhelinliittymäasiakkaille”, Eniron johtaja Stefan Anderson sanoo. Loimaan Seudun Puhelinluettelo sisältää alueen yritys- ja yksityisnumerot, kartat sekä sekä Keltaiset Sivut® -hakemiston, jossa on otsikoita yli kaksi kertaa enemmän kuin alueella ilmestyvässä toisessa luettelossa. Valkoisilla Sivuilla on nelivärinen yrityshakemisto sekä erillinen valtionhallinnon osio, johon on koottu valtionhallinnon yksikköjen ja liikelaitosten yhteystietoja. Luettelo sisältää myös tietoa alueen yritysten sekä kaupunkien ja kuntien palveluista. Puhelinluettelossa on tehty tiivistä yhteistyötä alueen julkishallinnon kanssa. Loimaan Seudun Puhelinluettelo on osa Eniron valtakunnallista puhelinluettelosarjaa. Kaikkiaan 33 luettelon yhteinen painosmäärä on noin kolme miljoonaa kappaletta. Puhelinluettelo on kierrätyskelpoinen Joutsenmerkki-tuote. Vanhat luettelot voi viedä muun keräyspaperin joukkoon. Lisätiedot: Eniro Finland, Stefan Anderson, johtaja, puh. 050 - 374 7023. www.eniro.com/fi Eniro on Pohjoismaiden johtava hakuyritys. Eniron tuotteet yhdistävät tehokkaasti ostajat ja myyjät. Ne tarjoavat mainoskanavan, joka saattaa samalla myös käyttäjät lähemmäksi ostotapahtumaa. Eniron hakupalvelut tarjoavat yksityiskohtaista, laadukasta ja paikallista tietoa, mikä helpottaa ihmisten, yritysten ja erilaisten tuotteiden löytämistä. Käyttäjien suosimia, aina saatavilla olevia tietokanavia ovat luettelot, numeropalvelut, Internet- ja mobiilipalvelut. Enirossa on noin 4 900 työntekijää. Vuonna 2004 Eniron liikevaihto oli 4 918 miljoonaa Ruotsin kruunua*. Eniro on listautunut Tukholman pörssiin. * 1.1.2004 voimaan tulleiden uusien säännösten mukainen