• Eniro/

Uusi, päivitetty Loimaan Seudun Puhelinluettelo jaetaan suoraan jokaiseen kotiin

Eniron julkaisema Loimaan Seudun Puhelinluettelo 2006 on ilmestynyt ja sen jakelu alkaa tänään 21.2.2006. Uusi, päivitetty puhelinluettelo jaetaan suoraan alueen kotitalouksiin ja yrityksiin, sekä lanka- että matkapuhelinliittymäasiakkaille.

Eniron julkaiseman Loimaan Seudun Puhelinluettelon 2006 painos on 22 500 kappaletta. Puhelinluettelo perustuu Loimaan luonnolliseen talousalueeseen, ei keinotekoisiin operaattorirajoihin. Loimaan Seudun talousalueeseen kuuluvat Loimaan lisäksi Alastaro, Aura, Koski TL, Marttila, Mellilä, Oripää, Pöytyä, Punkalaidun, Tarvasjoki ja Yläne. Suomen Posti jakaa luettelon suoraan alueen kotitalouksiin ja yrityksiin, sekä lanka- että matkapuhelinliittymäasiakkaille. ”Haluamme palvella kuluttajia mahdollisimman hyvin. Siksi Puhelinluettelo jaetaan suoraan jokaiseen kotiin ja myös matkapuhelinliittymäasiakkaille”, Eniron Business Manager Mika Willisi sanoo. Loimaan Seudun Puhelinluettelo sisältää alueen yritys- ja yksityisnumerot, kartat sekä sekä Keltaiset Sivut® -hakemiston. Valkoisilla Sivuilla on nelivärinen yrityshakemisto sekä erillinen valtionhallinnon osio, johon on koottu valtionhallinnon yksikköjen ja liikelaitosten yhteystietoja. Esimerkiksi Verohallinto ja Kansaneläkelaitos julkaisevat täydelliset yhteystietonsa Eniron Puhelinluettelon Valkoisilla Sivuilla. Luettelo sisältää myös tietoa alueen yritysten sekä kaupunkien ja kuntien palveluista. Loimaan Seudun Puhelinluettelo on osa Eniron valtakunnallista puhelinluettelosarjaa. Kaikkiaan 32 luettelon yhteinen painosmäärä on noin kolme miljoonaa kappaletta. Puhelinluettelo on kierrätyskelpoinen tuote. Vanhat luettelot voi viedä muun keräyspaperin joukkoon.