• Eniro/

Viestintäalan oma erikoishakemisto Yritystele Viestintä on jälleen ilmestynyt

Järjestyksessä seitsemäs Yritystele Viestintä erikoishakemisto sisältää viestintätoimialalta yli 17 000 yrityksen yhteystiedot.

Yritystele Viestintä toimii alakohtaisena yritystiedon lähteenä. Sen avulla käyttäjä saa kokonaiskuvan toimialan tarjonnasta ja löytää tätä kautta helposti yhteyden esimerkiksi painotaloihin, kustantajiin, media- ja uusmediayrityksiin, mainosalan palvelujen tarjoajiin, tapahtumanjärjestäjiin tai valokuvaus- ja av-palvelujen tuottajiin. Useimmista yrityksistä on hakemistoon koottu myös erilaisia syvätietoja, kuten toiminnan kuvaus, perustamisvuosi, liikevaihtoluokka, henkilökuntaluokka, päättäjät sekä toiminta-alueet kotimaassa ja ulkomailla. Mukana on myös tietoa Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL:n toiminnasta. Yritystele Viestintä jaetaan 20 000 kappaleen painoksena viestintäalan palveluntarjoajille sekä lisäksi niille yritysten ja julkisen sektorin päättäjille, jotka vastaavat viestintäalaan liittyvistä hankinnoista.