Yritystele 2006 -hakemisto julkaistu yritysmaailman ammattilaisille

Eniron julkaisema Yritystele 2006 -hakemisto ja CD-ROM ovat ilmestyneet. Suomen Posti jakaa Yritystele hakemiston valtakunnan business-to-business yrityksiin.

Yritystele 2006 sisältää Suomen business-to-business yritykset, tuotteet ja tavaramerkit sekä julkisen sektorin tiedot. Suomen Posti jakaa hakemiston suoraan osoitteellisena valtakunnan business-to-business yrityksiin joulukuun 9. päivään mennessä. Jakelu kattaa myös Virossa sijaitsevat business-to-business yritykset. Yritystele 2006 -hakemiston ja CD-ROMin painos on 300 000 kappaletta. ”Uusi ja päivitetty hakemisto on keskittynyt vahvasti käytettävyyteen. Ammattilainen haluaa hakemistosta kestävän työkalun itselleen, joten Yritystele 2006 –hakemistosta tehtiin kovakantinen. Käyttötehokkuutta lisättiin myös uusilla sivunjakajilla sekä lisäämällä sisäänajokarttoja suurimpiin kaupunkeihin. Toimiva hakemisto löytää paikkansa päättäjän pöydältä”, Yritystelen johtaja Saku Mäihäniemi sanoo.