Yritystele auttaa pk-yrityksiä kotisivujen tekemisessä

Yritystele tuo pienille ja keskisuurille yrityksille täysin valmiin kotisivuratkaisun, millä yrittäjät voivat nopeasti ja helposti luoda kotisivut yritykselleen ilman webmasterin apua.

”Kotisivujen rooli on selkeästi kasvanut, kun haetaan yrityksestä lisätietoja tai tehdään päätös yhteistyökumppanista. Laadukkaat ja ammattimaiset kotisivut antavat välittömän mielikuvan siitä, että yritys on luotettava toimija, jonka kanssa halutaan tehdä yhteistyötä”, toteaa Yritystelen johtaja Saku Mäihäniemi. Yritystelen roolina on perinteisesti auttaa yrityksiä löytämään toinen toisensa. ”Edelleen pääroolinamme on tarjota yritystietoa ja auttaa löytämisessä. Olemme aktiivisesti yhteydessä asiakkaisiimme ja tarve tämän tyyppiselle kotisivu tuotteelle on selkeä”, jatkaa Mäihäniemi. ”Vuonna 2005 pienillä 1-9 henkilön yrityksillä oli kotisivuja n. 50 %. Tilannetta helpottaaksemme haluamme tarjota yrityksille helpon ja vaivattoman kotisivuratkaisun”, kertoo Mäihäniemi. Yritystelen Kotisivuratkaisu toteutetaan yhteistyössä Ideakone Oy:n kanssa. ”Yritysten löydettävyys ja monipuoliset sekä toimivat kotisivut ovat liiketoiminnan menestyksen kannalta ensiarvoisen tärkeitä. Siksi uskomme tämänkaltaisen kokonaispaketin kiinnostavan pk-yrityksiä”, Ideakone Oy:n toimitusjohtaja Mikko Nurminen kuvailee.