• Eniro/

Yritystele.fi tarjoaa suomalaisten yritysten luottoluokitus- ja taloustietoja tekstiviestitse

Yritystele.fi-palvelu tarjoaa 11.2.2010 alkaen tekstiviestitse suomalaisten yritysten luottoluokitus- ja taloustiedot.

Yritystele.fi:n uusi tekstiviestipalvelu tarjoaa matkapuhelimen välityksellä kaikkien suomalaisten yritysten luottoluokitus- ja taloustiedot. Tiedot perustuvat Soliditet Finlandin tuottamiin luottoluokitus- ja talousraportteihin. Palvelun ansiosta Yritystele.fi:stä voi tilata joko suppean tai laajan luottoluokitus- ja taloustietopaketin (niin kutsutut AAA-raportit) suoraan omalle koneelle. Tekstiviestitilauksen jälkeen raportit ovat asiakkaan luettavissa pdf-tiedostoina Yritystele.fi-palvelussa. Tiedoston voi myös tallentaa omalle koneelle vaikkapa myöhempää käyttöä varten. Tilattavan luottoluokitus- ja taloustietopaketin lisäksi Yritystele.fi-palvelusta löytyy myös kaikkien suomalaisten yritysten perustaloustiedot vastuuhenkilöineen. ”Halusimme palvella erityisesti suomalaisia b-to-b-yrityksiä tuomalla päättäjien ulottuville yritysten taloustiedot kätevästi yhden tekstiviestin päähän. Kumppanimme Soliditetin tuottamat taloustiedot ovat luotettavuudessaan maailmanlaajuisesti tunnustettuja. Jaamme mielellämme tällaista arvostettua tietoa uudistuneessa verkkopalvelussamme”, Yritystelen aluepäällikkö Sami Masala sanoo. ”Yritystele on erinomainen jakelukanavamme erityisesti PK-yrityksille, koska tiedot voi hakea ilman erillisiä sopimuksia ja salasanoja”, Soliditetin myyntijohtaja Jouni Suominen kertoo. Yritystele tavoittaa suuren joukon ostoaikeissa olevia päättäjiä. Yritystele on Suomen tunnetuin ja pitkäikäisin päättäjän hakumedia.