Ensto Automation Oy:n osakekanta myytiin yhtiön henkilöstölle

Ensto Automation Oy:n osakekanta myytiin yhtiön henkilöstölle Ensto Oy on myynyt 13.2.2002 allekirjoitetulla kauppakirjalla Ensto Automation Oy:n koko osakekannan yhtiön henkilöstölle. Yhtiön toimitusjohtajana toimii Timo Aromaa ja sen henkilöstömäärä on 15. Yhtiö muuttaa nimensä IS-Automation Oy:ksi, mikäli nimen rekisteröinnille ei ole esteitä. Se muuttaa maaliskuun puolivälissä uusiin toimitiloihin osoitteessa Mestarintie 17 , Porvoo. IS-Automation valmistaa kappaletavarateollisuudelle automaattisia kokoonpano- ja työstökoneita. Yhtiö rakentaa tulevaisuutensa erikoisosaamiselle ja joustavalle asiakaspalvelulle. Lisätietoja IS-Automation Oy Timo Aromaa, Toimitusjohtaja, puh 0400 427 130 Ensto Oy Seppo Martikainen, President and CEO, puh. 0400 651 351 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/02/13/20020213BIT00680/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/02/13/20020213BIT00680/bit0002.pdf