EPICOR NOUSI FORTUNE-LEHDEN 100 NOPEIMMIN KASVAVAN YHTIÖN LISTALLE

Report this content

Asiakastyytyväisyys ja vankka liikevaihdon kasvukehitys nostivat Epicor Software Companyn 87. sijalle arvostetun Fortune-lehden vuosittaisessa, Yhdysvalloissa rekisteröityjen pörssiyritysten listauksessa.

Fortune-lehden vuosittainen sadan nopeimmin kasvavan yrityksen listaus tehdään kolmen vuoden vertailulukuja käyttäen. Lehti katsoo arviossaan myynnin ja tuloksen kasvua sekä osakekurssin kehitystä. ”Olemme ylpeitä, että Epicor on Fortune-lehden listalla sijalla 87”, sanoo George Klaus, Epicor Softwaren toimitusjohtaja ja hallituksen puheenjohtaja. ”Epicorin liiketoiminta on kasvanut kaikille osa-alueilla ja asiakkaamme ovat olleet tyytyväisiä. Myös kuluva vuosi on ollut kasvun aikaa. Toisen vuosineljänneksen liikevaihto on kasvanut 33 prosenttia verrattuna viime vuoden vastaaviin lukuihin. Asiakastyytyväisyyden puolesta puhuu myös asiakkuuksien pysyvyys, joka on pysynyt 94 prosentissa.” Epicor on vastaanottanut ansiokkaan liiketaloudellisen kehityksensä ansiosta kuluvana vuonna lukuisia lehdistön kunniamainintoja sekä Yhdysvalloissa että Suomessa. Elokuussa START-IT -lehden toimitus nosti Epicorin tämän vuoden Hottest Companies -listalleen jatkuvan kehityksen ja edukseen erottuvien ohjelmistoratkaisujen ansiosta. Syyskuussa Penton Media -kustannusyhtiön Windows IT Pro -lehti julkisti puolestaan Epicoren saaneen lukijoiden valinta -palkinnon jo toisen perättäisen kerran. Kesäkuussa 2006 Tietoviikko nimesi Epicorin Suomen viime vuoden eniten kasvaneeksi IT-alan yritykseksi. ##### Epicor Software Corporation Epicor on maailman seitsemänneksi suurin kansainvälinen ohjelmistotalo, joka osti Scala Business Solutionsin kesäkuussa 2004. Microsoftin teknologiaan perustuvien ERP-, CRM- ja SCM-ohjelmistojen riippumattomista midmarket-toimittajista se on maailman suurin. Asiakkaita yhtiöllä on maailmanlaajuisesti noin 20 000. Epicor Software Finland Oy on Epicor Software Corporation tytäryhtiö. Epicor Finland vastaa Suomessa Scala-ohjelmiston markkinoinnista, myynnistä, konsultoinnista ja toimittamisesta. Epicor iScala on tänä päivänä yksi Suomen käytetyimmistä ERP-ohjelmistoista. Epicor tarjoaa ratkaisuja myös asiakkuuden-, toimitusketjun-, kilpailutuksen- ja ostojenhallintaan. Lisätietoa ja viimeisimmät uutiset osoitteesta www.epicor.com/fi Yhteyshenkilöt: Marjut Martin Marketing Executive Epicor Software Finland Oy Metsänneidonkuja 10, 02130 Espoo Puh: 020 741 0850, 050 544 1355 E-mail: mmartin@epicor.com Patrick Nordling Senior Country Manager Epicor Software Finland Oy Metsäneidonkuja 10, 02130 Espoo Puh: 020 741 0850 E-mail: pnordling@epicor.com