Asiakirjat nopeammin työnkulkujärjestelmiin

Nopeita skannereita edistyksellisellä syöttötekniikalla vaativiin ympäristöihin

Epson julkaisee uuden valikoiman nopeita, edistyksellistä syöttötekniikkaa käyttäviä A4-skannereita, jotka lisäävät skannauksen tuotavuutta asiakirjojen sähköistä arkistointia ja jakelua varten. WorkForce DS-510 ja DS-510N on suunniteltu parantamaan tehokkuutta ja integroitumaan saumattomasti asiakirjojen hallinta- ja pilvitallennusjärjestelmiin.

Näiden uusien pienikokoisten mallien skannausnopeus on jopa 26 arkkia tai 52 sivua minuutissa sekä mustavalkoisena että värillisenä, ja niissä on automaattinen paperinsyöttölaite, jonka kapasiteetti on 50 A4-arkkia. Molemmissa malleissa hyödynnetään yksivaiheista kaksipuolisskannausta, HW JPEG -pakkausta sekä tukosten tunnistusta ultraäänianturilla.

Näissä monipuolisissa skannereissa käytetään edistyksellistä syöttötekniikkaa, joka tekee paperin lisäyksestä sujuvaa ja vähentää päällekkäisen syötön riskiä, joten skannaus on luotettavaa suuria eriä käsiteltäessä.
Valinnainen verkkoliitäntäyksikkö tukee Epson Document Capture Pro -ratkaisun kanssa käytettynä Push Scan -toimintoja ja skannaus työhön -komentoja, kuten skannausta sähköpostiin, skannausta Microsoft SharePointTM -järjestelmään ja skannausta pilveen. WorkForce DS-510N-mallissa verkkotuki on valmiina.

Asiakirjaskannerit on suunniteltu parantamaan tehokkuutta ja integroitumaan saumattomasti asiakirjojen hallinta- ja pilvitallennusjärjestelmiin. EpsonScan-ohjelmisto sisältää laajan valikoiman hyödyllisiä ominaisuuksia, joita ovat mm. viivakoodin tunnistus, alueellinen OCR-tuki sekä TWAIN-, ISIS- ja WIA-ohjaimet.

Epson Document Capture Pro -työaseman ja -palvelimen sekä Document Capture for Mac -ratkaisun avulla työnkulkua voi nopeuttaa, jolloin käyttäjät voivat taltioida, muuntaa ja jakaa skannattujen asiakirjojen sisältöä lähes missä tahansa asiakirjavarannossa tai asiakirjojen hallintajärjestelmässä.

Epson Europen asiakirjojen hallintajärjestelmien ja -ratkaisujen Senior Product Manager Patrick Perrot sanoo: ”Nämä skannerit on varustettu kehittyneellä Epson-tekniikalla, jotta niillä voidaan tehdä monimutkaisia tehtäviä helposti ilman erityiskoulutusta. Tämä auttaa organisaatioita nopeuttamaan työnkulkua ja parantamaan tehokkuutta.”

”Epson ReadyScan LED -tekniikka ei edellytä lämpenemisaikaa, ei sisällä elohopeaa ja kuluttaa vain vähän energiaa. Näiden ominaisuuksien avulla yritykset saavat kaikki työkalut nopeaan sähköiseen asiakirjojen hallintaan.”

WorkForce DS-510 ja DS-510N ovat saatavilla lokakuusta alkaen suositushintaan 399 € ja 549 € (sisältäen veron).

-Loppu-

Senior Product Manager Patrick Perrot