Epson esittelee uusia innovatiivisia yritysprojektoreita

Välitön interaktiivisuus ja kirkas, terävä erittäin lyhyen heijastusetäisyyden kuva

23. kesäkuuta 2014, Las Vegas – Epson on julkistanut kuusi uutta 3LCD-projektoria kahdessa uudessa sarjassa, jotka tuovat ennennäkemättömiä innovaatioita yritysprojektoreiden joukkoon. EB-1985WU -sarjan neljä mallia, joihin kuuluu Epsonin ensimmäinen alle 5 kg:n WUXGA-projektori sekä ensimmäinen Miracast-tekniikalla varustettu projektori, tuottavat suuren tarkkuuden ja kirkkauden tehokkaita yritysesityksiä varten. EB-1430Wi -sarja sisältää kaksi erittäin lyhyen etäisyyden interaktiivista kokoushuonejärjestelmää, joista toisessa on sormikosketustekniikka, Epsonin viimeisin innovaatio interaktiivisten projektorien saralla.

Siitä lähtien, kun Epson esitteli sormikosketustekniikan aiemmin tänä vuonna, opettajat ja opiskelijat ovat voineet tehdä alleviivauksia tai kirjoittaa mihin tahansa kuvaan, diaan, kaavioon tai jopa videoon joko sormillaan tai interaktiivisilla kynillä. Sormikosketus sopii erinomaisesti yhteistyö- ja ideointisessioihin, joten Epson on lisännyt tämän toiminnon kokoushuoneiden erittäin lyhyen etäisyyden projektoriin. Suuren tarkkuuden yritysprojektoreille, joiden resoluutio vastaa useimpia kannettavia tietokoneita, on ollut kysyntää jonkin aikaa, joten Epsonilla on ilo esitellä 1985WU-sarja, joka yhdistää WUXGA-resoluution suureen kirkkauteen.

Kaikki kuusi projektoria perustuvat Epsonin omaan 3LCD-tekniikkaan, joka takaa yhtä suuren valkoisen ja värillisen valon tehon kirkasta kuvaa ja eloisia värejä varten.

EB-1985WU-sarja (EB-1985WU, EB-1980WU, EB-1975W ja EB-1970W) koostuu hyvillä liitännöillä varustetuista yritysprojektoreista, joissa on WUXGA-resoluutio ja 4 800 lumenin valoteho ja joilla voi luoda yksityiskohtaisia ja kirkkaita esityksiä jopa päivänvalossa. Kaikissa malleissa on kaksi HDMI-liitäntää, Wi-Fi-yhteys, kiinteä lähiverkkoyhteys ja sisäiset 16 watin kaiuttimet, kaikki mallit ovat yhteensopivia Epsonin iProjection-sovelluksen  kanssa, ja kaikki mallit sisältävät myös Miracast- ja WiDi-toiminnot, joilla sisältöä voi suoratoistaa langattomasti tablet-tietokoneesta tai älypuhelimesta.

EB-1985WU, EB-1980WU, EB-1975W ja EB-1970W ovat saatavilla elokuusta alkaen.

EB-1430Wi-sarja (EB-1430Wi ja EB-1420Wi) tuo kokoushuoneisiin erittäin lyhyen heijastusetäisyyden sekä interaktiivisen kahden kynän käyttötoiminnon. Uuden valkokankaan jakamistilan avulla kokouksen osallistujat voivat tarkastella eri älylaitteista peräisin olevaa valkokankaan sisältöä ja tehdä siihen merkintöjä ilman erityistä sovellusta. Merkintöjen teko kuvaan useasta sijainnista tekee eri toimistojen välisistä kokouksista entistäkin helpompia.  Molemmissa laitteissa on EasyMP-ohjelmisto verkkovalvontaa, verkkoprojektiota ja useassa tietokoneessa tapahtuvaa käyttöä varten sekä Epsonin iProjection-sovellus(1), jonka avulla sisältöä voi helposti jakaa ja näyttää kosketusnäyttölaitteilla. 3 300 lumenin kirkkauden ja WXGA-resoluution lisäksi sekä EB-1430Wi- että EB-1420Wi-laitteessa on kaksi HDMI-tuloa, sisäiset 16 watin kaiuttimet ja kaksi interaktiivista kynää.

EB-1430Wi-laitteessa on lisäksi interaktiivinen sormikosketustoiminto. Sormikosketustekniikassa interaktiivisuus ja luonnolliset eleet ovat kaikki kaikessa. Se sopii täydellisesti tiettyjen seikkojen korostamiseen. Sormikosketus on täsmällinen tekniikka, jonka käyttöönotto ja käyttö on helppoa ja joka täydentää interaktiivisten kynien käyttöä. Tekniikka toimii niin, että heijastetun kuvan päällä on laserverho, joka havaitsee yhden tai usean sormen aiheuttaman reaktion.

EB-1430Wi ja EB-1420Wi ovat saatavilla heinäkuusta alkaen.
1) iProjection-sovellus on saatavissa Android- ja iOS-laitteisiin

TOIMINNOT EB-1985WU-sarja

Samanvahvuisen valkoisen ja värillisen valon tehon takaava 3LCD-tekniikka: EB-1985WU, EB-1980WU, EB-1975W, EB-1970W
Wi-Fi- ja WiDi/Miracast-liitännät:  EB-1985WU, EB-1975W