Epson laajentaa älykkäiden myyntipistetulostimiensa valikoimaa

Älykkään TM-DT-tuoteperheen uusin jäsen TM-H6000IV-DT

Julkaisuvapaa heti – Epson laajentaa älykkäiden myyntipistetulostintensa (POS) valikoimaa tuomalla markkinoille uuden TM H6000IV DT -tulostimen. Jopa 61 prosenttia (Epson Retail Study, 2013, Coleman Parkes) jälleenmyyjistä on ilmoittanut aikovansa siirtyä käyttämään pilvipohjaisia POS-järjestelmiä seuraavien kuuden vuoden aikana, ja Epsonin tuoteuutuus tukee erityisesti tällaista kehitystä. Epson uskoo vakaasti, että pilvipohjaisista POS-järjestelmistä on hyötyä kaikille jälleenmyyjille, sillä ne muun muassa vähentävät tarvittavan laitteiston määrää ja takaavat entistä paremman yhteensopivuuden erilaisten mobiililaitteiden kanssa. Juuri tästä syystä Epson panostaa älykkään TM DT -tuoteperheen kehittämiseen. Aiemmin yritys on parantanut suosituinta POS-tulostintaan lisäämällä siihen uusia älykkäitä ominaisuuksia, minkä seurauksena syntyi TM T88V DT -malli.

Epson Europen tuotepäällikkö Roberto Peris sanoi: "TM DT -valikoimamme laajenee jatkuvasti toimiessamme suunnannäyttäjänä verkkopohjaisten järjestelmien kehittämisessä. Tavoitteenamme on nopeuttaa siirtymistä pilvipalveluihin, joiden etuina ovat muun muassa kustannustehokkuus ja keskitetty järjestelmä. TM DT -tuotesarjan tulostimilla voidaan hallita ja käyttää POS-sovelluksia suoraan ilman tietokonetta, mikä vähentää tarvittavan laitteiston ja samalla asiakkaille koituvien energia- ja ylläpitokustannusten määrää."

Epsonin TM DT-valikoimaan kuuluvat nyt TM T88V DT- ja TM T70II DT -tulostimet sekä tuoteperheen uusin monitoimitulostin, TM H6000IV DT, joka tulee myyntiin kesällä 2014.

TM-H6000IV-DT -tulostin tarjoaa jälleenmyyjille mahdollisuuden käyttää pilvipalveluja erilaisten ulkoisten asiakirjojen, kuten sekkien, lääkemääräysten tai laskujen tulostamiseen. Laitteessa on 500 Gt tallennustilaa sekä lukuisia liitäntämahdollisuuksia. Nämä ominaisuudet auttavat jälleenmyyjiä lisäämään tuottavuuttaan ja parantamaan hintojensa hallintaa, kun reaaliaikaisia hallintajärjestelmiä voidaan hyödyntää esimerkiksi varaston ja kampanjoiden seurannassa.

TM-T88V-DT -malli vastaa Epsonin suosituinta kuittitulostinta, mutta siihen on lisätty uusia älykkäitä ominaisuuksia, kuten paperinsäästöominaisuus, joka vähentää sekä kuluja että hukkapaperin määrää. Tämä integroitu pääte on suunniteltu erityisesti verkkopohjaisia ympäristöjä varten, joten se soveltuu erityisen hyvin pilvipalveluita käyttäville jälleenmyyjille.
TM T88V DT helpottaa toimintojen suorittamista, sillä sen avulla erilaisia lisälaitteita, kuten skannereita, asiakasnäyttöjä ja kassakoneita, voidaan hallita verkon kautta ilman lisäajureita.

TM-T70II-DT on harmaasävytulostukseen tarkoitettu lämpökuittitulostin. Se sopii erinomaisesti suurien määrien tulostukseen esimerkiksi ravintoloissa ja muissa palveluympäristöissä, joissa luotettavuus on tärkeää. Tulostimessa on sisäinen ohjain, jonka avulla POS-laitteiden liittäminen pilvipalveluihin sujuu vaivattomasti. Tämä yhdistetty pääte ja myyntipistetulostin säästää jälleenmyyntiyritysten arvokasta tilaa ja kustannuksia. Se on ihanteellinen ratkaisu perinteisiä sovelluksia käyttäville jälleenmyyjille, jotka haluavat tarjota entistä parempaa asiakaspalvelua ja vähentää kustannuksiaan.

TM-DT-tuoteperheen tärkeimmät ominaisuudet:

Ominaisuudet TM-T88V-DT TM-T70II-DT TM-H6000IV-DT
Integroitu lämpökuittitulostin ja pääte monitoimitulostin+laitekeskitin
ePOS-Device, jonka avulla voidaan ohjata lisälaitteita,
kuten asiakasnäyttöä, skanneria, LCD-näyttöä, kosketusnäyttöä ja näppäimistöä ilman lisäajureita
Paperinsyöttöaukko esimerkiksi sekkien ja laskujen tulostamista varten - -
Suuri 500 Gt:n tallennustila - -
Kommunikoi XML-komennoilla yleisesti käytettyjen verkkoselainten kautta (valinnainen Wi-Fi-toiminto)
Liitännät lisälaitteille: USB-, sarja- ja VGA-liitännät, kassakoneliitäntä, äänilähtö (miniliitin)
Käytettävissä joustavasti sekä perinteisissä että pilvipohjaisissa ympäristöissä
Vakiona MICR-lukija - -
Sisäinen ohjain ja verkkopalvelin – tietokonetta ei tarvita
Sisäinen suoritin ja tallennustila, jotka takaavat täyden viansietokyvyn. Vaikka verkkoyhteys katkeaa, järjestelmä on käytettävissä.
Direct Server Print (DSP)  toiminto, joka luo tulostuspyyntöjä ulkoisista palvelimista. Tämä mahdollistaa esimerkiksi pilvi- ja internetpohjaisten tilausjärjestelmien käyttämisen ilman erityisiä laitteistoasetuksia.
Tyylikäs ja pienikokoinen

Epson Europen tuotepäällikkö Roberto Peris