Epson saa jälleen tunnustuksen maineikkaan EISA-palkinnon myötä

Epson EH-TW9200W palkitaan Euroopan parhaana kotiteatteriprojektorina 2014-2015

15. elokuuta 2014 – Epson, maailman johtava projektorivalmistaja jo vuosikymmenen ajan[1], ilmoitti juuri saaneensa European Imaging and Sound Associationin (EISA) tunnnustuksen yhdelle johtavista tuotteistaan, kun EH-TW9200W nimettiin "European HT Projector" (Euroopan paras kotiteatteriprojektori) 2014-2015 -palkinnon saajaksi.

EISA Awards nostaa vuosittain esille uusia tuotteita, joissa yhdistyvät edistynein tekniikka, halutuimmat ominaisuudet, ykkösluokkainen suunnittelu, tyydyttävin ergonomia ja tietenkin paras hinta-laatusuhde innokkaalle asiakaskunnalle, joka hakee korkealaatuisia ja luovia tuotteita.

EISA-paneeli kuvasi tuotetta "upeana lisänä mihin tahansa elokuvahuoneeseen". Tuomarit sanovat, että projektori yhdistää esimerkillisen ja upean suuren kuvan helppoon asennukseen ja käyttöön. Samalla projektori on hyvin hiljainen sekä runko tyylikäs.

Madlyne Colson, Epson Europen tuotejohtaja, toteaa: “Iloitsemme tästä voitosta. EISA:n kaltaisen itsenäisen ja kunnioitetun organisaation antama tunnustus vahvistaa asemaamme projektori- ja kotiteatteriteknologian eturintamassa. EH-TW9200W osoittaa asiantuntemuksemme korkealuokkaisten projektorien tuottamisessa.”

Epson EH-TW9200W on langaton Full HD -malli, joka antaa käyttäjien yhdistää Full HD -laitteensa projektoriin ilman tarvetta asentaa niitä samaan huoneeseen lukemattomien kotona lojuvien kaapeleiden seassa. Kontrastisuhde aiempiin malleihin on lähes kaksinkertainen, ja laitteessa on MHL-yhdistettävyys älypuhelinten ja tablettien käyttäjiä varten. EH-TW9200W sisältää myös Frame Interpolation -tekniikan 3D-tilassa.

Se on Epsonin huippumalli ja tarjoaa parhaan mahdollisen kolmiulotteisen kokemuksen antaen entistä useammille elokuvafaneille korkealaatuista elokuvateknologiaa mukaan lukien pelkistetyn version elokuvan ystäville, jotka haluavat nauttia mukaansa tempaavasta mutta edullisesta kokemuksesta isolta ruudulta.

[1] Kyselyn suoritti Futuresource Consulting Limited vuosina 2001–2012

Eeva Saari