Epsonin ensimmäiset PrecisionCore-teknologiaa käyttävät yritystulostimet

Huipputeknologia mahdollistaa uusien tulostinten käytön monipuolisessa ammattikäytössä

Maaliskuu 2014 – Epson on julkistanut 18 ammattikäyttöön tarkoitettua mustesuihkutulostinta, jotka vastaavat kaikenkokoisten yritysten tarpeisiin. Nämä ovat ensimmäisiä ammattikäyttöön tarkoitettuja mustesuihkutulostimia, jotka käyttävät uutta PrecisionCore-kirjoituspääteknologiaa. Ne vahvistavat mustesuihkuteknologian etuja laseriin verrattuna ja haastavat työpaikkojen lasertulostimet A4-koosta jopa A3+-kokoon.

"Kaikki uudet ammattikäyttöön tarkoitetut mustesuihkutulostimet hyödyntävät PrecicionCore-kirjoituspääteknologiaa - samaa teknologiaa, joka takaa teollisuustulostintemme laadun ja kestävyyden," sanoo Andrew Semple, liiketoimintayksikön johtaja Epson Europesta. "Uudet mallimme  alentavat käyttökustannuksia ja energiankulutusta, sekä vähentävät ympäristövaikutuksia."

WorkForce Pro WF-8000 -sarja (WF-8590DWF, WF-8090DW, WF-8510DWF ja WF-8010DW) tarjoaa edullista, ekologista A3+ tulostusta niin pienille ja keskisuurille toimistoille kuin suuryhtiöille ja julkisille organisaatioille. Sarjan tulostinten energiankulutus on enimmillään jopa 80 prosenttia matalampi kilpaileviin lasertulostimiin verrattuna (1). Nopea skannaus ja ammattimaiset ominaisuudet kuten PIN-koodilla suojattu tulostus ja Gigabitin verkkoyhteys tekevät näistä tulostimista mainioita toiminnan tehostajia.

WorkForce Pro WF-5600 -sarja (WF-5690DWF, WF-5190DW, WF-5620DWF, WF-5110DW) on suunniteltu alentamaan kustannuksia ja ympäristövaikutuksia kaikenkokoisissa yrityksissä. Näillä A4-tulostimilla säästät jopa 50 prosenttia sivukohtaisessa hinnassa (2) ja jopa 80 prosenttia energiankulutuksessa kilpaileviin lasertulostimiin verrattuna (3). Niissä on suurikapasiteettiset 4000 sivua tulostavat mustekasetit, korkea tulostusnopeus ja ammattimaiset verkko-ominaisuudet.

Saatavilla on myös tulostuksenhallintapalveluihin soveltuva WorkForce Pro RIPS -sarja (WF-R8590DTWF, WF-R5690DTWF, WF-R5190DTW). Nämä Replaceable Ink Pack System (RIPS, Vaihdettava Suuren Kapasiteetin Mustesäiliö) -järjestelmällä toimivat  tulostimet käyttävät uutta teknologiaa, jonka avulla voit tulostaa jopa 75 000 sivua vaihtamatta mustetta. Näiden A3+- ja A4-tulostinten avulla asiakkaat voivat hyötyä tuottavuuden kasvusta, joka on saavutettu jaetulla tulostinkannalla, vähäisellä ylläpitotarpeella, ennustettavilla käyttökustannuksilla ja jopa 80 prosenttia alemmalla energiankulutuksella kilpaileviin lasertulostimiin verrattuna (4).

Lisäksi saatavilla vähittäismyyjien kautta ovat WorkForce Pro WF-4600, WorkForce WF-3000 ja WorkForce WF-7000 -sarjat. WorkForce Pro WF-4600 -sarja (WorkForce Pro WF-4640DTWF ja WF-4630DWF) on suunniteltu alentamaan kustannuksia ja ympäristövaikutuksia pienissä toimistoissa ja työryhmissä. Suurten mustekasettien ansiosta tulostaminen on edullista. Automaattinen kaksipuoleinen tulostus, skannaus, kopiointi ja faksaus auttavat lisäämän työpaikan tuottavuutta.

Pienille yrityksille Epson julkistaa uuden WorkForce WF-7000 -sarjan (WorkForce WF-7620DTWF, WF-7610DWF, WF-7110DTW) A3+-tulostusta varten ja uuden WorkForce WF-3000 -sarjan (WorkForce WF-3640DTWF ja WF-3620DWF) A4-tulostusta varten. Molemmat sarjat on tarkoitettu pienissä toimistoissa työskenteleville, jotka tarvitsevat kustannustehokasta ammattimaista tulostusta. Tärkeimmät ominaisuudet ovat edullisen tulostuksen takaava XXL-kapasiteetin musta mustekasetti, WiFi-liitäntä ja nopea kaksipuolinen tulostus. Nämä mallit auttavat pieniä yrityksiä kasvattamaan toimistonsa tuottavuutta samalla kun kustannukset alenevat.

1,2,3,4) Saat lisätietoja osoitteesta www.epson.eu/inkjetsaving

Lataa lisää kuvia osoitteesta: http://www.epson.eu/ix/en/viewcon/corporatesite/cms/index/10923/

Eeva Saari

09 8520 2236 / eeva.saari(at)epson.eu

Uudet mallimme alentavat käyttökustannuksia ja energiankulutusta, sekä vähentävät ympäristövaikutuksia.
Andrew Semple, liiketoimintayksikön johtaja Epson Europesta: