Epsonin kirkkaimmat ja parhaat kiinteästi asennettavat projektorit

Huippuluokkainen EB-Z11000-sarja tuo erittäin kirkkaan kuvan kiinteästi asennettavien projektoreiden markkinoille

23. kesäkuuta 2014 – Epson on julkistanut 11 uutta projektoria, jotka vahvistavat yhtiön mainetta kiinteästiasennettavien projektoreiden markkinoilla tärkeänä toimijana. Erityisesti suuriin tiloihin ja yli 60 hengen esityssaleihin soveltuva EB-Z11000-sarja sisältää Epsonin ensimmäiset 10 000 lumenin projektorit, joissa on WUXGA-resoluutio.

Vaikka EB-Z11000-sarja on suunniteltu suuriin tiloihin, joissa tarvitaan kiinteästi asennettavaa projektoria, se soveltuu myös väliaikaiseen käyttöön sekä digitaalista kylttiratkaisua etsiville asiakkaille. Kutakin EB-Z11000-sarjan mallia voi käyttää pystysuunnassa, mikä on ihanteellista erilaisissa kylttisovelluksissa.

EB-Z11000-sarjalla Epson on vahvistanut asemaansa kiinteästiasennettavien projektoreiden markkinoilla. Nämä edulliset 3LCD-projektorit on suunniteltu käytettäviksi eri tilanteissa yrityksen kokoushuoneista ja yliopiston luentosaleista museoihin ja konferenssikeskuksiin, joten ne ovat ihanteellinen ratkaisu silloin, kun tarvitaan yksityiskohtaisia, kirkkaita kuvia eri valaistusolosuhteissa.

EB-Z11000-sarjan projektorit ovat yhdistelmä kehittynyttä tekniikkaa ja joustavia toimintoja, ja niissä kaikissa käytetään Epsonin omaa edistynyttä 3LCD-tekniikkaa, joka tuottaa lyömättömän kirkkauden ja arvon ja varmistaa, että eloisat värit ja kirkkaat kuvat näkyvät kaikissa valaistusolosuhteissa, myös päivänvalossa. Mikä tärkeintä, 3LCD-paneelien käyttö varmistaa laadukkaan kuvan, jossa on yhtä suuri valkoisen ja värillisen valon teho.

Uuden, ainutlaatuisen lyhyen heijastusetäisyyden linssin käyttö varmistaa joustavuuden sekä asentajan että tilan osalta. Lisävarusteena saatava LU02-linssi mahdollistaa suuren kuvan, vaikka projektori olisi hyvin lähellä näyttöpintaa, joten se tekee EB-Z11000-sarjasta ihanteellisen tilanteisiin, joissa tila on rajallinen. Ainutlaatuinen etäisyyssuhde 0,64–0,77:1 tekee EB-Z11000-sarjasta todellisen ongelmanratkaisijan tietyille asentajille. Kaikki mallit ovat yhteensopivia Epsonin nykyisten lisävarusteena saatavien linssien kanssa.

Monipuolisuus ei lopu tähän: Kaikissa malleissa on 360 asteen asennusmahdollisuus ja laaja linssin säätöalue, mikä tekee sijoittelusta joustavaa. Liitäntöihin sisältyvät Wi-Fi ja HDBaseT, jonka avulla voi yhdistää jopa viisi lähdettä yhdellä kaapelilla, ja kalibrointivaihtoihin kuuluvat testikuviot, Epsonin oma yksityiskohtia tehostava Super Resolution -toiminto sekä reunojen häivytys tilanteisiin, joissa useita projektoreja on pinottu.

EB-Z11000-sarjan 11 mallia ovat saatavana joka valkoisena tai mustana.

EB-Z11000-sarjassa on viisi WUXGA-resoluution projektoria, joista neljässä on SDI-tulot HD-signaaleille sekä kuvan interpolointitekniikka sujuvamman liikkuvan kuvan näyttöä varten. 10 000 lumenin valotehollaan valkoinen EB-Z10000U ja musta EB-Z10005U ovat Epsonin kirkkaimmat WUXGA-resoluution projektorit tähän mennessä. Valkoisessa EB-Z9870U-mallissa ja mustassa EB-Z9875U-mallissa on 8 700 lumenin valoteho ja WUXGA-resoluutio, ja EB-Z9750U-mallissa on 7 500 lumenin valoteho ja WUXGA-resoluutio.

Lisäksi EB-Z10000-sarjaan kuuluu kolme valkoista WXGA-resoluution projektoria:
EB-Z11000W (11 000 lumenia), EB-Z9900W (9 200 lumenia) ja EB-Z9800W (8 300 lumenia). Valkoisessa EB-Z11000-mallissa ja mustassa EB-Z11005-mallissa on 11 000 lumenin valoteho ja XGA-resoluutio, ja EB-Z9870-mallissa on 8 700 lumenin valoteho ja XGA-resoluutio.

EB-Z11000-sarja tulee myyntiin kesällä 2014.

Tärkeimmät ominaisuudet:

•    Jopa 11 000 lumenin kirkkaus
•    Jopa WUXGA-tarkkuus
•    3LCD-tekniikka
•    Pystytila
•    LU02-linssillä ainutlaatuinen etäisyyssuhde 0,64–0,77:1
•    HDBaseT- ja Wi-Fi-liitännät
•    SDI-tulo neljässä mallissa
•    Epsonin Super Resolution -ominaisuus
•    Kuvan interpolointi WUXGA-malleissa
•    Piste- ja kaarikorjaustoiminnot epätasaisia kankaita varten
•    Yhteensopiva Epsonin nykyisten valinnaisten linssien kanssa